home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dolasku nove generacije Audijevog modela A3 možemo da se nadamo tokom sledeće godine. Novitet bi svojim kupcima trebalo da pruži značajna unapređenja u svakom pogledu, a prvenstveno kada je reč o dizajnu, opremi i motorizaciji, gde još možemo pomenuti i da se 2013. očekuje dolazak hibridne i električne verzije.

U ponudi će se naći nekoliko karoserijskih varijanti. Prvi bi na tržište trebalo da stigne trovratni model, a slediće Sportback sa pet vrata i cabrio. Po prvi put će biti dostupna i limuzinska verzija. Cabrio bi prema sadašnjim informacijama trebalo da se bazira na limuzinskoj verziji sa produženim međuosovinskim rastojanjem.

Na priloženim renderima možete videti kako bi novi A3 trebalo izgleda kada za manje od godinu dana stigne na tržište. Očigledno je da najveći uticaj na njega ima najavna studija kompaktne limuzine koju je Audi predstavio na poslednjem ženevskom auto salonu.

Enterijer bi trebalo da nastavi stopama ostatka Audijeve ponude, s naglaskom na povećanju kvaliteta izrade i ponude prostora u odnosu na prethodnu generaciju. Takođe, oprema, posebno ona koju nazivamo infotainmentom, bi trebalo da bude uočljivo bogatija u odnosu na prethodnika.

Ponuda motora će se sastojati od 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 litarskh turbo benzinskih motora čija će se snaga kretati između 105 i 220 KS, dok će dizelski 1.6 i 2.0 litrski agregati razvijati između 115 i 170 KS. Takođe, u ponudi će se naći i 1.6 eTDI koji će uz snagu od 100 KS omogućiti prosečnu potrošnju manju od 4 l/100 km.

Novi A3 će ponuditi veći stepen bezbednosti, agilnosti i komfora. Inače, ovaj automobil će se bazirati na Volkswagenovoj MQB platformi, koja omogućuje ugradnju prednjeg i pogona na sva četiri točka. Smanjivanju mase će prvenstveno doprineti veći broj aluminijumskih delova, pa na kraju možemo očekivati i poboljšanje voznih osobina.

Izvor : Index.hr

Renderi: Autoexpress.co.uk



čitanja : 1571



Komentari

General klase.

Autor Tu je svwe savwrseno 13 Okt 2011, 22:31

Nista ja tu ne bi dir'o...extra izgleda

Autor Lucijano 13 Okt 2011, 22:37

a1 x 10%

ponovo ružna stop svetla

Autor savesni vozač 13 Okt 2011, 22:39

Odličan, biće opet najproporcionalniji i najskladniji u klasi

Autor Dejan L 13 Okt 2011, 22:53

@Dejan L

..ali ne i najprodavaniji!

x1 - "ružan"
x3 - "prednji deo nedefinisan"
x6 - "nepotreban"
serija 1 - "mnoogo ružna"
serija 5 - "mlaka, bolja predhodna generacija"
serija 6 - "mlaka"

PA IPAK ŠIJU U PRODAJI I AUDI I MEČKU!

Autor savesni vozač 13 Okt 2011, 23:05

Audi a3 bice to fino!

Autor Audi club Srbija 13 Okt 2011, 23:38

@savesni vozač

Razlog zasšto BMW sije sve ostale po prodaji: Ljudima su dosadile lepe stvari, pa tako i auta :)))

To se zove menadzment jbg, da u jednom trenutku shvatis da ce prodaja bolje ici ako ljudima ponudis kontrst onome sto ih trenutno okruzuje.

Dokaz: BMW 1. Prodaja ide kao luda. 1M necu ni spominjati...

Autor Barosso 13 Okt 2011, 23:46

A1 xl. Bas su dosadni. Jeste da je prethodni licio na karavan al' je barem imao svoj identitet,a ovo...

Autor Bagzi 14 Okt 2011, 00:02

toliko monotono da vec boli...

Autor i35 14 Okt 2011, 00:22

E da, još da dodam RS3 je i dalje neprevaziđen, pogotovo na deonicama sa puno krivina

Autor Dejan L 14 Okt 2011, 00:30

@ Pitbull
nova A klasa i novi A3 će da penzionišu seriju 1 kao Krkobabići stranku.

Autor Dejan L 14 Okt 2011, 00:36

dobro, vi ste to rekli, videcemo rezultate prodaje.
1 ce i dalje biti jedini sa zadnjim pogonom, neko ko krene tako, tako i nastavlja... :)

A3 je ovaj lep, samo sto ima ublazene a6 faorve i dopingovane a1 stopaljke.
Ne izgleda sada kao ovaj karavan, svidja mi se. samo da ga malo distanciraju estetski od brace mladje i starije.... :)

Autor NemanjaBB 14 Okt 2011, 00:55

Koliko je samo mocniji od one buljave jedinice sa polovim stopovima. :D

Autor McLaren 14 Okt 2011, 01:59

Jbt, kako su dosadni i nemastoviti. Obozavao sam Audi, zakljucno sa 2010.godinom, a od onda smorishe sa A1, A6, A5, sad i A3... Daj malo maste, zavrsicete kao Toyota. Pa nisu potrosaci roboti. Juce sam video novog Jaguara XF,model 2012, smrz'o sam se kako izgleda, ozbiljan takmac A6/5/Eklasi.
https://www.youtube.com/watch?v=h2Ma59lcscM

Autor boris 14 Okt 2011, 10:25

@ toma + boris
Prepoznatljivost je karta na koju audi igra i za sad mu ide odlicno, kako god okrenes A3 je lepsi od serie 1

Autor Viktor 15 Okt 2011, 11:25

Prozivate Audi,barem se nekako razlikuju...Aj sad cik da prepoznate od pozadi sta je,da li je to Bmw 3 nova,Bmw 5 ili Bmw 7 :D

Autor dusan 16 Okt 2011, 16:04

@ dusan
Imaš moju podršku, pogotovo nova serja 3 , bočno i otpozadi u kapućino boji, nema razlike!
A eto koliko pljuvaše Audi kako svaki liči ko jaje jajetu.
@ Viktor
Pa da kao što kad vidiš Bentley sa kilometar znaš da je Bentley, RolsRoyce takođe, kao Lambo, dok ovi što pljuju šetaju i lutaju sa svakom generacijom

Autor Dejan L 16 Okt 2011, 16:22

@viktor
(aj da kazemo "viktor") ja u ovoj temi nisam ostavio ni jednu poruku pa nema ni razloga da me pominjes i prozivas. Lepota je subjektivna kategorija, a na osnovu broja kupaca jednog i drugog modela moze se sagledati objektivnija situacija.

Autor toma 16 Okt 2011, 17:33

@dusan
BMW 3 i 5 su slicni od pozadi, sedmicu nemoj da pominjes jer je pozadi razlicita i jedina zajednicka stvar im je L-shape. Dakle ne L mora da lici na L, ne moze na H. U svemu sto si rekao istina je jedino da su stop svetla kod 3 i 5 dosta slicna (ipak stop svetla kod mnogih audija su jos slicnija). Audiji su identicni i napred i pozadi i sa strane. Kod BMW-a se zna, tri osnovna modela 3,5,7 su slicni, mislim ne mogu da se ne znam kako razlikuju sportske limuzine. BMW je jos odavno predstavio savrsene proporcije trovolumenske sportske i dinamicne limuzine i tu se ne moze ne znam kako izmisliti topla voda. Kad bi se recimo nova trojka bila mnogo drugacija od E90 po pitanju bocne linije onda na sta bi to licalo. Ili bi moralo da povuce vise na penzionerski stalez i lici na Mercedese ili bi morala da bude vise sportska, ali onda bi postala ono sto treba da bude 4GC. Svi ostali modeli se koji treba da se razlikuju, razlikuju se: 5 i 5gt, 3 kupe i 3 limuzina, x1,x3,x5,z4. Evo gledam novi pasat i A4 na parkingu. Oba crna. Bocna linija od vetrobranskog stakla preko haube pa blago zakrivljenje ka grilu....identicni. Postoji cela armija ljudi u BMW-u koji procenjuju koji modeli treba, a koji ne treba da lice. I ocigledno da rade veoma uspesan posao. Pogledaj recimo Audi i BMW. Razlika u broju prodatih komada je u zadnja 3 kvartala je 5%. Cene su moglo bi se reci slicne, razlikuju se 2-5%. I kako sad odjednom BMW ima 75% vece prihode i 220% veci profit. Pokusaj da mi odgovoris na to pitanje. Vrlo jednostavno, zar ne? BMW proda mooogo vise skupljih modela. Dakle BMW tacno zna da radi to sto radi. A na forumima ce hejtera i flejmera biti uvek. Trziste je ono sto donosi najvazniji sud, i zbog trzista postoje te fabrike a ne zbog nekoliko hiljada fanova na blogovima i forumima. I nemoj sad neko da kaze kako je Tojota onda bolja jer proda vise od BMW-a:)) Mada istaknuti pojedinci na ovom blogu su i tako nesto izjavljivali!

Autor toma 16 Okt 2011, 17:50