Maskirani Fiat L Zero na ulicama Kragujevca

Nakon seta odličnih špijunskih fotografija kragujevačkog Fiata L Zero koje je objavio italijanski sajt Alvolante.it i rendera iz francuskog magazina Auto Plus, evo i fotografija maskiranih test primeraka na kragujevačkim ulicama.
Ranije objavljene špijunske slike i do sada poznate detalje o L Zeru možete pogledati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto by Xandar / Skyscrapercity.com





hahahha.ne mogu da verujem da ovo vidim na nasim ulicama...lepo,lepo....
Ovo je kriminal.
Samo u zemlji Srbiji ima da država finansira privatnu kompaniju,u ovom slučaju Fiat.
Da je normalna zemlja,ne bi se ovo ni moglo desiti,ali barem bi odgovorni morali u zatvor. Takodje,došla bi prava firma green field investicija. Ili već kupovina Zastave,ali ne tako da više država investira od same kompanije,pritom još doniraju kupovinu novih automobila iz budžeta,oslobodjeni su poreza (što je jedina korist po državu) itd. Gde je tu matematika?
Ovde : Fiat dobija ono što nigde ne bi mogao da dobije,tj da ga finansira neka država,političari dobiju proviziju i to je to. Za par miliona mita,naše marionete na vlasti strovale budžet za stotine miliona eura. Ah da,zaposliće nekoliko ljudi za 200 evra. Koliko su ih otpustili. Ali za te pare koje su uložene i od kojih se država oprostila,moglo je da se uposli 200 000 ljudi. Nek pogledaju Slovačku,gde imaju dve investicije od po milijardu evra. To je investicija, Država i prodaje Zastavu jer nema para,a ne da bi se strovalila u Titanik. Ne znam šta ovde predstavlja Fiat,mogli su i sami da ulože te pare bez Fiata,da ne gase Zastavu. Dovedu stručnjake,sa toliko para,sigurno je moglo nešto da se uradi. Pristupačna kola da se naprave za Srbiju. A one ova skarabudževina gore za 14 000. Za te pare ima nova Astra ej !!!
Nije mi jasno kako da neko mrzi svo sto se desava u Srbiji i da ponizavaju sve sto je nase, od ljudi i svega ostalog. Sladje im je tudje govno nego domaca pita.
Nisam politicki nastrojen, ali ipak cenim sto je nase!!!
U ovom textu ce se prepoznati neki od komentatora
Nekima nije jasno i posle 2 godine da se ovde ne pravi fabrika automobila za (smesno) srpsko trziste.
@PITBULL™
pricas bezveze, ne znam kakve strucjake zastava da dovede oni ne bi mogli da prave auto od nule, iza njih bi neki veliki proizvodjac morao da stoji. a zastava je toliko bila duzna fiatu da je ovo bio jedini nacin da fiat povrati svoje pare a zastava da vrati dug. e sad da tu valst nesto mulja to je poznato, al mislim da je bolje da ista proizvodimo nego nista (pogledaj kineze)
Na stranu sta je bilo sa zastavom ali da li stvarno neko tamo misli da mi(ili bar veći deo nas Srba) imamo para za auto koji košta 14 000. Nama je bre trebao redizajnirani jugo za 4000 ili punto ali za maksimalno 5000. Fiat bas briga oni ce ovo da izvoze (ako neko bude hteo da ga kupi za te pare jer je to skoro pa cena jednog Golfa, Astre ...) ali neko je trebao da misli i za Srbe jer mi opet nemamo nacionalni jeftin auto koji možemo da priuštimo a da se ne zaglobimo i jedno 5 godina radimo samo za njega.
... ljudi, jedini nacin da nesto zaradimo je da se izvozi. I da prodajes auto za 500 evra, 7,2 miliona stanovnika u Srbiji nije nikakvo trziste. Jer ga ne zele svi kupiti, niti svi ljudi imaju vozacku dozvolu, niti treba 7 miliona automobila na putevima itd...
Lepo je "bolid" objasnio... a i "dekius".
Cak i nemci izvoze sto vise mogu, iako imaju dobar profit kada posluju samo u svojoj drzavi. Sto vise prodas, to bolje!
Ponoviću što je rekao Djovani, bivši direktor FAS. Največi uspeh je uvođenje visoke tehnologije, i obuka stručnjaka i radnika da rade s njom. A broj auta, plata, model itd. zavisiće od tržišta.
Autor Alfista 29 Dec 2011, 15:46
ljudi FIAT (zastave) nije nas!
sto se zanosite! profit od FIATa(zastave) ne ide nama vec italijanima ... 10 - 12 000 je subvencija za svakog zaposlenog radnika!!
Samo se nadam da ce jednog dana da ovo sve ima neku korist i da ce to sve da zivne pa makar i na ovaj nacin!
@NemanjaBB
Ma bre kako nije naš? :)))
Fabrika automobila Italija Torino,samo ti ime kaže da je "naš". :)))
Aha, znači treba da prebaci centralu i fabrike iz Italije u Srbiju, da bi bio naš. I pare da ne iznosi iz zemlje, a profit da deli svima jednako.
@NemanjaBB
Naravno i ne moze da ide profit nama. A posto smo organizovani, vredni i talentovani, sa Zastavom smo stigli tu gde jesmo... i sve sto imas je da primas platu, servisiras, radis kao masinski inzenjer, elektro inzenjer itd.
Zastava je bila naša, a sa FAS-om to nije slučaj. Prava stvar bi bili redizajnirani Yugo i Florida za tržišta u razvoju (zašto ne iskoristiti postojeću tehnologiju, mašine, kooperante...) i 1 ili 2 Fiatova modela za domaće i svetsko tržište.
Niakda ovaj Luzero neće dostići 200.000 jedinica. Sve sam promašaj do promašaja.
@Predrag
evo naseg "prosvetitelja"! :)))
Kako redizajnirati Yugo i Floridu kad nisu unapredjivani 20 i vise godina?
A koje modele Fiata bi ti voleo da pravimo (ovo su novi momenti...) ?
Kakvih 200 000 Luzera,ako naprave 2 000 da pevaju. Vise Ferarri godisnje napravi 458-ca. A kolko ce da ih prodaju to je tek zanimljivo. Bas me zanima ko ce da izbroji za ovo 14-18 000.
Redizarnirani Yugo i Florida? O ho ho, a ha ha. I naša tehnologlja i mašine? Nemojte, umreću od smeha. I navedite mi jednu Fiat fabriku promašaj, van Italije.
Koje budalaste komentare citam. A Miskovic je nas? Daje narodu pare koje zaradi i ubi se kupujuci domace proizvode. Plate ovih ljudi koji rade u fabrici ostaju u Srbiji.
@Pitbull
Lijepo si u prvom komentaru opisao kako izgledaju privatizacije kod nas na Balkanu i kako nam dolaze "spasioci", uz pomoć naših korumpiranih političarai naših novaca. Mislim da FIAT-u uopšte nije bitno koliko će proizvesti ovih automobila, kada je dobio i pogone i radnike i tehnologiju za puno manje para. Uostalom, ko garantira da država Srbija nije platila neku opremu koja je možda završila u Italiji??? I ko im sada može zabraniti kao vlasniku, da ubrzo pokupi svu novoinstaliranu opremu i odveze je recimo, u Poljsku.
@NemanjaBB
Shvatite jednu stvar, nista vise nije nase. Nema drustvene imovine. Drzava se izdrzava od poreza, carina itd. - da ne duzim.
Da vidim nekog od vas sto se zalite da nasmejan i sa radoscu odlazi da plati racun u Telekomu jer je on "Naš" jer jel'te profit dolazi nama. "Nasi" tajkuni nam odrase kozu sa ledja i odnose novac na "nasa" daleka i bliza ostrva. Svakoga dana psujemo drzavu jer nam zahvata u dzep.
Objasnite mi kako vi zamisljate koncept opstenarodne fabrike automobila? Komunizam je mrtav (na zalost ili ne, ne mogu da sudim) - dobrodosli u (tuznu) stvarnost.
@B M
Promašaj su im modeli. Nijedan nije ispunio projektovani plan prodaje.
@carobnjak
Yugo bi bio odlična zamena za prethodnu Pandu koja se proizvodila do skoro. Bolji je od nje u svakom smislu (čak i bez redizajna).
U tom slučaju Fiat 500 i neki po tvom izboru ;)
@Predrag
ta Panda spada u nesto najbolje sto je Fiat ikada napravio, to su i "nemci" potvrdili!
Jos je bolja ova sto je sad izasla, cak su kao glavnu osobinu naveli prakticnost, sto si ti dovodio u pitanje! :)))
Da se ja pitam, pravio bi se onaj maleni (buduci) Fiat 600 (render na bazi aktuelnog 500, postavljao sam fotku vise puta, sad ne mogu da nadjem, ne mislim na stari Seicento!) sa cenom oko 6000 eura sa dobrom opremom, kao varijanta jeftinog i pristupacnog vozila za grad i jedan veci, porodicni, recimo aktuelna Linea za 9000 i nesto bi bila odlicna ali sa jacim motorom...
Nije lose,a?
Naravno za takve kao sto si ti ostavio bih mogucnost proizvodnje praistorijskog Yuga ili Floride, sa opremom i motorima po zelji... :)))
Pitbull je poznati hejter svega sem Merca. E da je Merc utekao u Srbiju, i da ga Srbija finansira on bi pevao hvalospeve. Ovako je to shit mašina.
Što se tiče ovih maskiranih prototipova,hm... Još jedna vrsta Smederevca. Ali pre bi ga kupio nego Merca A klase.
@Predrag
evo nasao sam, savrsen autic za Srbiju:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2010/06/02/fiat-citycar-topolino-za-2013.
Znaci, da ima motor 1.2 6o ks ili twinair 0.9 ali slabiji sa 65 ks, 2 vazdusna jastuka, ABS, elektropaket, klimu, obican enterijer, bez bilo kakve naucne fantastike, ja mislim da bi se uklopilo u 6000 eura, recimo na platformi stare Pande/500.
Sta mislis?
Autor PITBULL™ 29 Dec 2011, 18:51
hahahaahhaa :D
Znam ja da je sve privatizovano, ali zasto onda nisu jos ulozili i u samu prozvodnju delova, vec ih uvozimo i samo sklapamo ovde!!??
Eh kad bi Kragujevac znao sam sebe da izreklamira pa da posalje ove slike u svet.. ;)
Mozda krenuse na Zlatibor, posto ih je neko tamo video..
carobnjak
Za mene su originalniji komentari Moron-a, nego prikazani automobil.. :)
@carobnjak
"Naravno za takve kao sto si ti ostavio bih mogucnost proizvodnje praistorijskog Yuga ili Floride, sa opremom i motorima po zelji... :)))"
Prva tvoja rečenica na ovu temu koja mi se zaista dopada. Yugo i Florida "na moj način" bi se prodavali samo tako ;)
P.S. mislio sam na onu kockastu Pandu koja je nastala otprilike kad i Yugo, koji je po mom mišljenju daleko bolji od nje po svim pitanjima. Nju su kasnije malo izvukli motori, ali je Yugoslav to nadoknadio sa PCM agregatima ;)
@Energy Saver
Ti si ovde odlično poznat svim italo-fanovima kao najveći pljuvač tih marki.
Ja ne pričam o firmi,već o načinu privatizacije koji je kriminalan. Ali ok,nisam ni očekivao od tebe to da razumeš,sumnjam da si ispunio uslove za ličnu kartu.
@PITBULL i ostali
Čitam ove komentare i ne mogu da verujem šta pišete.
- Kao prvo, Srbija ne ulaže u neku tamo tuđu privatnu kompaniju već ulaže u delom svoju, jer je Srbija vlasnik 35% akcijskog kapitala.
- Kao drugo, neće Fiat odnositi kompletan profit, jer, kao što sam već rekao, Srbija je suvlasnik FAS-a.
- Kao treće, ono što je srbija uložila je sitno u odnosu na količinu kapitala koji je uložio Fiat u FAS. Onoliko novca koliko je Fiat uložio u FAS, Srbija ne može da zamisli ni u bajci, a kamoli da uloži u nešto.
- Kao četvrto, Fiat neće zaposliti nekoliko radnika sa platom od 200 evra, već će zaposliti 3200 radnika sa prosečnom platom od 660 evra. Malo li je?
- Kao peto, kakav, bre, redizajnirani jugo? Ne budite smešni. Vi ako mislite da je auto koji je zastareo još pre 20 godina mogao da se proizvodi još 20 godina, onda, stvarno, nemam komentar.
Mnogo jače i poznatije kompanije iz auto industrije nisu mogle da opstanu i samostalno rade, a da opstane jedna Zastava. Čudi me kako je i toliko izdržala. I meni je žao što je Zastava nestala i što nije bila sposobna da proizvodi pristojne automobile, ali šta da se radi.
- Kao šesto, kako vi stručnjaci, koji još niste ni videli automobil znate da se zero neće dobro prodavati? Samo bezveze lupate.
Nemojte da mislite da sam ja politički opredeljen za ovu ili onu stranku. Ja samo volim da pratim ekonomiju. ;)
Vidim ja i loše strane, ali FAS to, svakako, nije.
Fiat se može kritikovati po drugim osnovama. Što nije radio fabriku brže, što je odmah krenuo na novi model što je riskantno za novu fabriju, što nije uzeo i Zastava Kamione koji 35 posto već pripadaju Iveku, što je zapostavio Zastavu Sombor itd. Eto naši stručnjaci nek sami obnove kamione i specijalna vozila kad su već toliko sposobni. Dobili bi od države više nego Fiat. Nego ne mogu biti jeftini automobili u malim serijama.
Cvele
Zar nije 70/30 ?
I koliko je do sada ulozio Fiat?
Posto imam 3 informacije? Ne koliko je trebao, posto to jos nije ni blizu..
Informacija za one koji ne pamte gradivo, a pominju cinjenice za koje neznaju detalje. Slovacka vlada je placala auto kompanijama da otvore fabrike u njihovoj zemlji. I sta im sad fali. Nishta.
Ovde sve smrdi na jedan neutemeljen hejterski pristup svemu sto moze da promeni Srbiju.
Vama verovatno smeta i Beneton u Nisu ili gdde je vec. I svaki pomen o dolasku Ikea u Srbiju. i tako dalje. Ne vredi ovde prichati i ponavljati. Ovde je mrzim ceo svet "modus operandi"
Interesantna je bila "ograda" revizora za FAS za 2010. godinu ( poslednji stav )
http://fi.apr.gov.rs/prijemFI/Cir/Dokumentacija.asp?strSearch=20468122&kod=074a53d5223bccba0c00eb0de230db038b1009ce&godina=2010&pk_zag=18281&tipfi=3
carobnjak
Pa opet nije 35%, nego 33%(i malo jos)..
Nesto mi ostalo da je 70/30..
Auto je prelep bez dvostrukog A-stuba i sa kratkom haubom. To je to. Uvek smo imali prijatelje i neprijatelje. Izrode u narodu. Zivim u Nemackoj i znam kako koje nacionalnosti o nama misle. Mi prvi srbi pozivamo na nazionalno pomirenje al nema pomirenja. Jel nam je sad jasno da su dvoica hrvat i slovenac krali iz firme u Kragujevcu. Nemci nas nikad nisu voleli za razliku od italijana. I ovde u Stuttgartu sve sam vozio i porsea i sve je sranje. Osto mi je u secanju kecev motor sto zvizdi sa perfektnim odzivom na gas. Toga vise nema sem kod italijana, emocija u gradnji motora. A mi dizemo u nebesa golfa, jebem ti golfa. Naravno da prelaze mnogo jel su podigli slavu sa dizel motorima. A benzinski su im takva sranja rekao bih traktorski motori. Golf se vrti na 5500 a fiat na 7000 obrtaja. I predje isto. Golfu das gas danas on reaguje sutradan. Nemoz covek medjugas da da. Jedino su MultiAir motori pravi i cak su vrlo stedljivi. U AutoBild-u testirali fiat 500 1.4 Dauertest(dugotrajni test) i kazu prvi motor propao al drugi je izdrzao 160 000km bez znakova habanja na stublinama. J ja njima m. Ovde u nemackoj je kriza, kupuju ljudi polovna auta. Skupocena su uglavnom Firmenwagen kao nova kupljena. Fiat 500 je proglasen za cenovno najstabilniji auto(pad cene sa godinama). I 2-cilindra MultiAir motor godine sa verijabilnim ventilskim razvodom. Ovo je posao veka za Srbiju. A fiatova fabrika motora u Srbiji je sledeci korak. Sa benzinskim motorima sto trose ko dizel. Neverujes. Mercedes E350 trosi isto kao E300 CDI 6,8l/100km. Potrebno je samo jos izduvana strana da bude varijabilna i to je to. Al kod mercedesa je genijalno primenjeno iskljucivanje cilindara. Potencijal je isti. I Srbin sto je to poboljso izbacio ga je iz firme sef Leopold Mikulic u saradnji sa izrodom bivsim sefom porsea. Ja mu kazem idi u fiat m im j. I dace Gospod Bog. Jer ce Italiju i Srbiju samo jos vise zbliziti kao nekad unosan posao, profit i inovacije od Srba. Pozdrav iz Stuttgart-a.