Najavljen i novi Kia Pro_cee’d

Svetska premijera nove generacije Kijinog Ceeda je održana prošle nedelje na Salonu automobila u Ženevi, a sem hatchback modela sa 5 vrata u Švajcarskoj je zvanično predstavljen i novi Ceed SW (Sporty Wagon). O njima možete više pročitati OVDE.
Ceed porodica međutim još nije kompletna, budući da tek treba da se pojavi i novi Pro_cee’d, trovratna verzija ovog modela. Po poslednjim vestima, novi Pro_cee’d će se pojaviti na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu, dok će na tržište stići početkom 2013. godine.
Do tada, tu je ovaj prvi crtež koji najavljuje njegov izgled.
Ovde i podsećanje da će novi Ceed u početku pokretati pet motora, i to dva dizelaša i tri benzinca, sa rasponom snage od 90KS (1.4 CRDi) do 135KS (1.6 GDi). U ponudi će biti šestostepeni manuelni i automatski menjači, a neke verzije sa 1.6 GDi benzincem će moći da se dobiju i sa novim 6-stepenim menjačem sa duplim kvačilom.
Nezvanično, novi Pro_cee’d će dobiti i sportsku verziju koju će navodno pokretati 1.6 T-GDi benzinski motor sa 153 kW/208KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Koliko ja vidim u 2. generaciji će biti izražene manje razlike u odnosu na petovratnu, prvenstveno oko C stuba
Ne znam zasto, ali mislim da ce sem prednjeg dela ostatak previse liciti na "velikog Rio-a". Videcemo
Sve u svemu, jako lepo sudeci po novom ceed-u.
Ako nastave ovim tempom, Hyundai/Kia ce vrlo brzo postati br.1 na auto-trzistu...
Prva generacija je bila veliki kvantni skok, pvenstveno u dizajnu na prethodne modele. Mislim da je dizajn novog ceeda/ proceeda previše azijatski orjentiran.
Ceed je model specijalno za Evropu! i30 je globalni model.
Za ostatak sveta Kia ima Cerato koji se ne nudi u Evropi...
Uf odlican. I ovaj aktuelni izgleda odlicno ali po meni jedino su oni 2.0 CRDi i 2.0 benzinac adekvatna motorizacija a takvih kod nas mozda ima par komada s obzirom na cenu. Interesantan je ovaj novi T-GDI ali ako ga ubace kao takvog onda postoji veliki jaz izmedju njega sa 208 i onog sa 135KS. Moguce da ce da urade kao sa Velosterom onaj od 184 ili ce biti obe verzije videcemo uostalom.
Čarobnjak
Čak mi se više sviđa novi i30 od ceeda, što u prošloj generaciji definitivno nije bio slučaj, ali nisam "poludio" ni za jednim od njih. Stvarno mi se ne sviđa onaj trokutasti prozor na A stubu (na čemu inzistiraju i mnogi drugi proizvođači), a prednji kraj me jako podsjeća na fordove iz devedesetih (ne znam zašto). Ali dobro, poznajući Koreance, ništa oni nisu napravili napamet, sigurno su dobro istražili tržište, a čak i mnogim komentatorima sa ovog posta se novi ceed sviđa, tako da sigurno nisu pogrešili.
Što se tiče i40, auto kao da je izašao iz kakvog budističkog hrama, ali su zato materijali i završna obrada na najvišem nivou (daleko ispred passata, peugeota 508 ili insignije).
Uglavnom, Kia/Hyundai prave dobre automobile po fer cijeni i to treba poštovati.