Škodin Rapid snimljen u Češkoj

Mada je bilo najava da bi premijera evropske verzije Škode Rapid mogla biti održana početkom marta ove godine, na Salonu automobila u Ženevi, to se tada ipak nije desilo. Umesto toga, u Ženevi je predstavljen koncept novog Seat Toleda čija će serijska verzija po pisanju britanskog Autocara biti sestrinski model sa budućom Škodom Rapid.
Takođe, novi Seat Toledo će i proizvoditi Škoda. Kako bilo, evropski Rapid bi premijeru trebalo da ima na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu.

Škoda Rapid se inače već prodaje u Indiji, ali evropski model će se od indijskog razlikovati po modifikovanom izgledu, paleti motora i daleko bogatijoj opremi. Dok se u Indiji Rapid nudi samo sa 1.6 litarskim benzincem (77 kW/105KS i 153 Nm) i 1.6L dizelašem (77 kW/105KS i 250 Nm), Evropljanima će po sadašnjim informacijama na raspolaganju između ostalog biti benzinci 1.2 TSI sa 85KS i 105KS, kao i 1.4 TSI sa 122KS, a od dizelaša 1.6 TDI sa 105KS i 2.0 TDI sa 140KS.
Ovde i podsećanje da je pomenuti Toledo Concept dugačak 4480 mm (164 mm manje od aktuelne VW Jette), međuosovinsko rastojanje je 2600 mm (51 mm kraće od Jette), ima mesta za pet putnika, dok zapremina prtljažnika iznosi 517 litara.
Kako je nedavno pisao Auto Motor und Sport, Škoda Rapid će na nemačkom tržištu startovati krajem ove godine, a ovaj nemački magazin je u svom tekstu objavio da će tamo koštati oko 13.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Carspyshots.net
16cm kraći od aktuelne Džete?
Pa šta je onda C klasa ili Sedan B?
Rapid = 4.48m
Toledo = 4.48m
Octavia = 4.57m
Jetta = 4.64m
Golf = 4.20m
Leon = 4.31m
Ko će ga znati više...
A budući A3 sedan?
iskreno vala da mi je da vidim kako ce izgledati na kraju, meni ovo sve vise zvuci i izgleda kao sklepana fabia sa ''guzicom'' a da od studijskog dizajna nema nista :S
Indijski rapid sa ovim evropskim nema nikakve veze. Indijski je produženi Polo sa fabijinim prednjim krajem, a koji se sa njuškom pola u Rusiji prodaje kao VW vento. Ja sam ubijeđen da je dvojac rapid/toledo u stvari modificirani VW eos (koji se na tržištu, usput, proveo kao bos po trnju, samo što si VW može dozvoliti takav kiks). Međuosovinsko ostojanje odgovara (260 cm), kao i svi VW modeli koji se proizvode u Portugalu (eos, scirocco, tiguan i touran). Samo da vidimo kakvu će zadnju osovinu ovaj novajlija dobiti, da li multilink ili polukrutu sa golfa 4, odnosno škode roomster.
Kao da su indijskom rapidu uklonili 3 red bočnih prozora, a vrata produžili kao kod Oktavije! Kako god izgleda da će buduća Oktavija značajno prerasti Jetta-u!
СТ
То у реалности не пије воду.
Чим истераш ауто из салона, одма си пуко 15-20%, на скупљим и више.
Криза је тотално пореметила "држање цене".
Сада након 3 године, ауту се преполови цена, барем овим скупљим.
Zar će evorpskoj verziji da menjaju izgled u odnosu na ovu lepotu? Samo kada pogledaš ovaj zadnji deo, izmedju svetala, to je ...
@ Moron
Izgleda skladnije od Džete bazirane na Golfu 5.
Izgleda bolje od svake Korole, od svakog Civic sedana kome je ista dužina prednjeg krila i zadnje polustranice, izgleda lepše i od Reno Thalije, da Dačiju ne uzimam u usta!
Ovo će po razumnoj ceni biti BEST BUY !!!!!! Oktavija se prodaje ko luda, a zamisli koliko bi se prodavala da je još za nijansu jeftinija! Ne kapiram čemu se smeješ! Seat i Škoda sa 99.99% isti komponenti. Ako ti se ne sviđa, kupi Ladu Grantu ili Logan
Takođe mogu da dodam da me podseća na mešavinu Astre, Volvoa i Kije Cerato
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/Kia_Cerato_rear_20080131.jpg
Dejan L
Pazi šta si naveo:
"Izgleda skladnije od Džete bazirane na Golfu 5.
Izgleda bolje od svake Korole, od svakog Civic sedana kome je ista dužina prednjeg krila i zadnje polustranice, izgleda lepše i od Reno Thalije, da Dačiju ne uzimam u usta!"
Da nije malao??? Amannnn čoveče?
Ovo je auto namenjen siromašnim tržištima, baš kao naše, to jeste biće konkurencija siromašnim limuzinama. Ipak da bi njima konkurisao fali mu dužina. Po meni, dizajnerski je očajno odrađen prilepak ili "rep". što reče Moron, mesto za zadnju tablicu je katastrofa.