Dacia Sandero II i Logan II - novi renderi

Dacia (u vlasništvu francuskog Renaulta) je u prvoj polovini godine već predstavila dva nova modela (Lodgy i Dokker), dok je druga polovina 2012. rezervisana za promociju još dva noviteta.
U pitanju su druga generacija Sandera i Logana, čija bi premijera po nekim ranijim najavama trebalo da se održi do kraja ove godine.
Kako stvari sada stoje, bez obzira na poboljšanja u odnosu na još uvek aktuelne modele, cene se neće bitnije menjati.
Nemački Auto Bild je nedavno pisao da je Sandero II napravljen na novoj platformi, kao i to da će imati duže međuosovinsko rastojanje i više mesta za putnike i prtljag.
Novi model će i dalje ostati jednostavan i pristupačan automobil, a pored savremenijeg dizajna u odnosu na sadašnji Sandero, dobiće i moderniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, poboljšanu bezbednost, kao i osveženu paletu motora sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2.
Motori su naravno iz Renaulta, i to dva dizelaša sa 75KS i 90KS, kao i tri benzinca sa rasponom snage od 75KS do 115KS. U ponudi će i dalje biti i vizuelno atraktivnija verzija Sandero Stepway.

Takođe, u pripremi je i nova generacija Logana, koji će dobiti iste motore kao i Sandero II.

Dužina Logana će porasti na oko 440 cm, a cene u Nemačkoj će počinjati od oko 8.200 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Zr.ru
Jednostavan narodski oblik, namenjen dobrom iskorišćenju kabine. Izgled nije više sirov. Čak i Logan liči na auto, meni je lepši od Rapida :))
Zbog krize, ići će ovi modeli kao alva u Evropi.
Kod nas cena bi trebalo da bude niža nego u Nemačkoj, i sa klimom ne bi trebalo da pređe 7600€.
Da li je novi Logan malo nižeg krova od postojećeg?
(pohvalno je ako jeste)
Sve u svemu interesantno "ciljnoj grupi" kojoj je (možda) namenjen.
Na ovim slikama mi se oba uopšte ne dopadaju. Izgleda da će prvi Sandero ostati njihov najlepši automobil.
Moram priznati da mi se sviđaju, duža zadnja vrata, tanji C stub, nije nabačen prtljažnik...
Ali da su lepši od Rapida? Nikako nisu