home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Glasine da Francuzi završavaju crossover DSX svakim danom su sve prisutnije u javnosti. Poslednje kažu da će novi član DS porodice svoju premijeru imati već sledećeg meseca u Kini gde je Citroen nedavno lansirao DS značku i to kao zasebni brand. I dok se DSX sprema za Šangaj jedan od Citroenovih noviteta mora da sačeka Salon u Frankfurtu. Tamo će navodno doći moderna verzija Citroena 2CV čiji je dolazak najavio koncept C-Cactus promovisan u Frankfurtu pre šest godina.

Citroenova gama nastavlja dakle da se širi. Jedan od noviteta koji ćemo videti veoma brzo je novi luksuzni crossover DSX sa kojim Francuzi pucaju na Audijeve i BMW-ove modele ovog segmenta. Trenutno dostupne informacije kažu da će se za njegovo pokretanje uz postojeći dizelski hibrid brinuti i prvi Citroenov benzinski hibridni sklop. Tako pokretane varijante ovog crossovera imaće pogon na sva četiri točka, dok će modeli pokretani samo motorima sa unutrašnjim sagorevanjem dolaziti isključivo sa pogonom na prednjim točkovima. Nakon premijere u Kini novi DSX bi trebalo da krene u prodaju na globalnom tržištu.

Uz novi DSX, Citroen do kraja godine planira lansiranje i moderne varijante legendarnog Spačeka. Automobil trenutno poznat kao E3 bi trebalo u serijsku proizvodnju i to do kraja ove godine. Moguće je da taj novitet dobar deo dizajna preuzme od studije C-Cactus predstavljene u Frankfurtu 2007. godine.


Za njegovu bazu je izabran aktuelni C4 što znači da nas očekuje Hatchback sa 5 vrata i dovoljno prostora za pet osoba. Za njegovo pokretanje Citroen će iskoristiti svoju dobro poznatu paletu motora u kojoj će se nalaziti i novi 1,2 litarski trocilindraš. Novi Spaček bi trebao da bude Citroenov odgovor na poplavu jeftinih automobila, ali ne u obliku Dacije iznad koje će E3 po udobnosti i kvalitetu biti nekoliko stepenica.

Izvor: Automotoportal.hr

Foto: c-forum.forumpro.fr

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1955



Komentari

Tako. Sitroen treba forsirati ka premijum segmentu, a ne Pezo.
Jedino mi se ne svidja sto ce novi 2CV liciti na C-Kaktus. Onaj Revolte je bolja solucija. I onako vise lici na starog, dobrog, 2CV-a. Ovaj C-Kaktus bi bio dobar kao zamena zza C3 Pikaso-a.

Autor Quattrone 25 Mar 2013, 13:24

Voleo bi da je novi Spacek zapravo low cost auto sa imidzom. Jer..to je bio i original.

Autor Uros Cuore Sportivo 25 Mar 2013, 19:45