Renault u Frankfurtu predstavlja osveženi Megane

Novi izveštaji otkrivaju da će francuski Renault na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu prikazati osveženu verziju Megane kompakta i novi koncept kojim se najavljuje budući premium automobil. Daleko od samo izložbenog eksponata, futuristički koncept će ubrzo biti dodat Renaultovoj ponudi u Evropi kako bi zajedno sa osveženim Megane modelom pokušao da popravi lošu prodajnu situaciju na Starom kontinentu.
Već neko vreme u prodaji, treća generacija Megane kompakta dobija potpuno novi anfas po ugledu na onaj viđen na Captur subkompaktnom crossoveru i Clio IV hatchbacku. Sve karoserijske verzije Megane modela će dobiti isti tretman koji će se sastojati od novog branika, uglastijih svetlosnih grupa i još većeg logoa na nosu. Izmena neće biti pošteđen i zadnji deo automobila, gde će tro- i petovratni hatchback, karavan i kabriolet dobiti novi oblik svetlosnih grupa i oblikovaniji branik.

Sa mehaničke strane. 0,9 TCe turbo trocilindraš dolazi uparen sa DCT šestostepenom transmisijom sa duplom spojnicom.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Renderi via Planeterenault.com
Ovaj Megan postaje ubica Oktavija Fabija to jeste poluproizvoda VW grupacije ali i Golfova.
Katastrofa, 3. redizajn, plus imaju 6 verzija karoserije, pa ga na kraju doteraše da liči na Fluens
O bože. Fora kao sa Koleosom, 3 redizajna i ne vredi. Ni da prismrde Golfu
Ovaj novi izgled Megana će biti odličan, zaista izuzetno lepo osmišljen izgled za jedan kupe. Recimo prema audiju A1, savršen izgled. Golfa ne bi ni komentarisao (auto bez duše u sa grbavim prednjim delom)
@ bumbar
Ali se proda 2:1=Golf:Megane
Megane jeste lep, ali nema kvalitet, zazori, plastika, farbana plastika.
Nema tu čvrstinu i osećaj kvaliteta
@Dejan L
Šta se hvataš za zazore?
Pogledaj malo motorizaciju, dizajn, udobnost, ergonomiju, otpornost na koroziju, cenu i sl.
Što se tiče pohabnag enterijera, tu su Golf 5 i 6, pri dnu ponude. Da si probao 1,5DCI prema 1,6TDI, shvatio bi šta je motor. 1,6TDI je bruka od lenjosti do 2000rpm, a ima potrošnju veću blizu 1L
@Dejan
ko o čemu baba o uštipcima. Komentarišeš Megana i Daciju jednako, sve jedni nisi seo ni u jedno ni u drugo. Fobija je za tebe vrh ponude, no nije jasno kako tu umetnš i Golfa? Jel bolji ili gori od Fobije.
Idi u neki salon i zamoli da te provozaju u Meganu, ako ne umeš sam da voziš.
Kanda i Renou, kao i strateškom partneru, ostalo viška oznaka sa kamionskog programa?
Videli od VW.
2004. VW je drastično uvećao svoj logo. Danas 9 godina kasnije Reno pokušava isto. Ne vredi tata je tata.
majko mila, koji komentari..... sta je deco, udara vrucina vec rano u jutro? :))
umesto da se besmisleno svadjate oko nicega (citaj: individualnih ukusa), bilo bi bolje, da se upitate, s cime imaju veze ovi gornji renderi...
... a najverovatniji odgovor bio bi.... s nicim! ;)
Treća restilizacija naprosto bi bila lišena zdravog razuma, o smislu i da ne pričamo. Svojevremeno sam išao da testiram jedan 1.9 dci GT Line, na jednom BG placu. Potrefilo se da je došao još jedan potencijalni kupac, pa kao sedosmo obojica. Čovek ima oko 1.90, ništa specijalno visok, i kad je namestio sedište kako mu odgovara, bukvalno je sedištem dodirnuo zadnju klupu. Na stranu bilo koje priče o kvalitetu, motorizaciji, opremi, izgledu... ovaj Megane jednostavno je šampion u nemanju prostora pozadi. Ako bih kupovao Megane, jedino Grandtour, sa povećanim međuosovinskim razmakom. Ovaj HB mogu ko Yugića da šminkaju, unutra je isto pa isto. Zato mislim da bi ovo, ukoliko je uopšte tačno, bio ekstremno glup potez Renaulta. Bar sa aspekta porodičnih ljudi.
@ Dikh Tu kava
Upravo zbog tog modernog dizajna, svi gube utakmicu sa Golfom.
Astra je 20cm duža od Golfa 7, a niti ima prtljažnik, niti mesta na zadnjoj klupi, a glavom se udara u plafon.
Isto i Megan. C4 donekle prati filozofiju Golfa sa kutijastim oblikom, ali mu dosta dužine ide na haubu.
I kad god su uporedni testovi, samo je Golf taj u kome KOMOTNO mogu da se prevezu 4 odrasla putnia iznad 185 cm
@Dikh Tu kava
Citav c segment uglavnom ne kupuju porodicni ljudi, niti se u bilo kom autu c segmenta mogu udobno smestiti 3 osobe, zato ih je besmisleno i praviti za 5 ljudi.Reno generalno zbog forme ima manje mesta, ali na primer Capture u okviru kuce ima vise mesta a manje se prodaje od Clia i Megana sa istom cenom.Golf prosto generacijama diktira trendove, kada su ostalo konkurenti imali vise mesta, on je bio bezbedniji, kada su postali bezbedniji, tada je on bio upravljiviji, kada su postali upravljivi i bezbedni on je postao tisi i udobniji, po mnogima na primer manje upravljiv nego prethodnik, ali to vise nije trend.Da je prostor kljucna stvar Oktavija bi ubila Golfa, ali zbog prostora se kupuju karavani, MPV, a ovi automobili c segmenta se uzimaju za sebe.
Ajde ovaj gore i nekako ali STA JE SA BRANIKOM DOLE???
Da li ce zaista u vreme kada su kalupi i prese niakda jeftiniji, za plasticni deo da koriste ovako jednostavna i gadan oblik.
Dozvoljavam mogućnost da se nismo razumeli. NIJEDAN auto se ne kupuje isključivo zbog "prostora za 3 čoveka pozadi". Osim možda sedmoseda, gde tih problema nominalno nema. Čak je bio i test mislim u AB, skoro nijedan petosed nije mogao ljudski da ugosti 5 ljudi pozadi.
Dakle, to naravno nije bila moja poenta, već pretpostavka da pozadi sede najviše 2 osobe. U tom smislu, neće biti mesta za noge. To je smisao. A može i uvek da se proveri.
Na kraju, drugar ima Megane 1 - šampion prostora za Megane 3. A to nije baš za pohvalu.
Slažem se, inače, da porodični ljudi biraju nešto treće. Sa tog aspekta, Megane i nije hendikepiran kad ga vozi samo vozač, eventualno sa suvozačem. Grandtour je već bolja priča.
Voleo Golf ili ne, raspored prostora u odnosu na Megane je nepojmljiv.
Dok se Jugo vozio nismo polemisali o mestu na zadnjoj klupi, a danas totalno suprotno. Ja nisam trazio auto za 5 putnika nego za sebe i sestru, a kad ima nekog pozadi malo se i ja pomerim napred i prevezemo se par kilometara do grada bez problema. U pitanju je megan 2. Ako bih hteo full prostora, morao bih da pazarim Scenic!!
Iskreno Golf ne podnosim, ali novi Golf 7 je lijep spolja ima ostre linije i fino je uradjen u odnosu na Golf 6 mnogo bolje izgleda. Sto se tice Megana ipak je bolje sacekati Frankfurt jer ovo sa slika je ocaj. Mislim da ce MEgan bit mnogo bolje uradjen ostrije linije kao i na Clia novog samo jos ostrije odradjene svjetlosne grupe, ali ipak ostaje da cekamo pa da komentarisemo.