Serijski BMW i8 na Salonu u Frankfurtu

BMW i3 je predstavljen (o tome više OVDE), na redu je serijski i8. Porodica BMW-ovog novog podbrenda "i" će naime imati još nekoliko članova.
Na Salonu automobila u Frankfurtu će ovog septembra oficijelnu premijeru imati i serijski BMW i8 (koncept je predstavljen 2011. godine), sportski 2+2 Plug-in Hybrid, koji će raspolagati sa kombinovanom snagom od 266 kW/362KS i 570 Nm obrtnog momenta (kombinacija elektromotora sa 96 kW/131KS i 250 Nm, litijum-jonskih baterija i 1,5 litarskog trocilindričnog turbo benzinca sa 170 kW/231KS i 320 Nm). Ovde treba napomenuti da benzinac pokreće zadnje, a elektromotor prednje točkove.

BMW i8 (težak 1490 kg, raspored skoro 50:50%) će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,5 sekunde, najveća brzina je 250 km/h (u elektro modu 120 km/h), imaće prosečnu potrošnju goriva od 2,5 l/100 km, emisija CO2 iznosi 59 grama po km, a moći će da pređe oko 35 km samo na elektropogon (ukupna autonomija iznosi do 500 km).

Dužina BMW-a i8 je 4689 mm, širok je 1942 mm, visok 1293 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2800 mm, točkovi su od 20 inča (gume 195/50 R20 i 215/45 R20), a koeficijent otpora vazduhu je 0,26.

Takođe, tokom 2014. godine se očekuje i kabrio verzija koja je prošle godine već najavljena studijom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
bome je potezak , mislio sam najvise 1300kg a ono tona i po...kako god prodaja i testovi se pokazat svoje , dobro je sto ce ovaj bmw izgledat dosta drukcije od ostalih bmwova i drugo ovo ce bit interesantno za ozbiljan tuning , ako bude izvodivo.
Laksi je Gallardo sa V10 motorom od 600ks, integralnim pogonom.
Slazem se sa hahe-om za tezinu.
Vrata se otvaraju u stilu SLR-a.
14:39
nekoliko stvari.
Najociglednija ce biti kad ga budes video pored nekog obicnog automobila, npr. SLS-a.
A o ostalim stvarima ces cuti posle 22. avgusta:)
Nit su mu performanse spektakularne, ni lazna potrosnja, pogotovo ako bi se izvalice navedene performanse. Ni autonomija, ni zvuk, a ni dizajn. Jedino cena, ali u negativnom smislu. Tesla je za ovo avion.
Videcemo kako ce ici prodaja:)
I sto je najvaznije, spremite se da konkurencija pocne da najavljuje slicne pokusaje:)
Konkurencija je uvek zdrava, zar ne?:)
toma
Možda si mislio na gume da su spektakularne, sa čitavih 195 širine, kao na nekom manjem gradskom autu. :)
Ovo jedino može da kupi neki BMW fan, kao jalovu utehu za ss autom.
@toma,
Je l' mozes da mi pojasnis, procitao sam na americkom autoblogu, da ce i8 posedovati GorilaGlass. Nesto slicno kao antiscratch staklo kod novog iPhona samo sto ce se koristiti kao zadnje staklo za prigusivanje zvuka. Je l' to onog sto prodire u kabinu ili ka spolja. Nisam to razumeo najbolje...
Uglavnom, novitet u proizvodnji kod serijskih automobila.
"What do smartphones and the BMW i8 have in common? Glass. Scratch-resistant Gorilla Glass, that is. The i8 will be the first production car to use the chemically hardened material, which is more durable, lighter and provides more sound deadening than conventional laminated automotive glass. We thought it would be a natural replacement for windshields, but, according to Autoweek, BMW said it will be used for the rear window for sound deadening purposes. The Gorilla Glass will still be laminated, with two 0.7mm thick layers of it sandwiching an acoustic sheet, reports Autoevolution."
@UCS
O tome sto oni pricaju konkretno ne umem nista da ti kazem:) Znam da su pricali da ce ubaciti to staklo prevashodno da bi se smanjila masa, a ovo ostalo cemo sacekati do 22. avgusta. Tada cemo valjda saznati vise.
Evo jednog lepog videa koji nema ama bas nikakve veze sa tvojim pitanjem:)
http://youtu.be/xxkQd3FgPsU