Alfa Romeo Giulia - veliki dizajnerski izazov

Prema rečima Lorenza Ramaciottia, šefa dizajnerskog ogranka Fiat Chrysler grupacije, novi modela Alfa Romeo Giulia, predstavlja jedan od najtežih izazova sa kojima se ova korporacija susrela u poslednje vreme. Najveći problem zapravo leži u tome kako pomiriti dve krajnosti – biti dizajnerski krajnje ekstravagantan, ali i „izdržati“ test vremena, odnosno ne „ostariti“ prebrzo, što je čest slučaj u poslednje vreme sa brojnim popularnim modelima.
Predstavljanje modela Giulia već je nekoliko puta odlagano, a najveći razlog krije se u činjenici da je prvobitno zamišljen kao evropski model koji bi zamenio Alfu 159, međutim, nakon „spajanja“ Fiata i Chryslera, namena Giulije je promenjena, te je bilo neophodno prilagoditi je zahtevima globalnog tržišta.
Kada je reč o agregatima, Giulia će se u Evropi najverovatnije osloniti na deo game koja već pogoni Giuliettu, uz mogućnost 1,75-litarskog turbo motora od 240 KS, koji pokreće Alfu 4C, kao i neizbežnu upotrebu turbodizela od 1,9 ili 2,4 litre. Sa druge strane, za severnoameričko tržište najočigledniji kandidat je novi Chryslerov Pentastar V6 motor, ali i opcioni pogon na sva četiri točka.
Preuzeto sa: Superauto.rs
Render: Autocar.co.uk
159 je i dalje aktuelna izgledom. Jedino enterijer kaska za konkurencijom. Ako ponove taj uspeh meni puno srce!
Sa Đulijetom su pokušali da podmire ljubitelje Alfi sa ljubiteljima Golfa. Bar po spoljašnjosti nije ispala vredna naslednika 147-ce...
Naravno da stare brzo za njihov pojam kad im je zadnji novi model star 10+godina.
159 je bio sjajan, ali opet taj nedostatak kvaliteta.
Dakle, ili da budu mnogo sportskiji, ili jednako kvalitetni kao konkurencija.
Sadam kada su cak i audiji fensi, teze je nego sa 156.