Novi Peugeot 608

Iako je model 508 na tržište došao kao zamena za modele serije 4 i 6 francuski proizvođač automobila još nije odustao od najvećeg modela. Uz oznaku 608 na tržištu bi u skorije vreme trebalo da se pojavi novi model krcat savremenom tehnologijom.
Dizajn će u nekim detaljima blago podsećati na Citroen DS5 što nije čudno ako se zna da su Citroen i Peugeot članovi PSA grupacije.
Za sada se zna da će se uz savremene benzince i dizelaše nuditi i dizel-hybrid. Kada već spominjemo hibridnu tehnologiju recimo da će ona u modelu 608 biti veoma slična onoj koja se već koristi u luksuznijim modelima PSA grupacije. Zbog rasporeda SUS i elektromotora podrazumeva se i 4x4 pogon. Najnovija generacija baterija će omogućiti solidnu autonomiju na isključivo električni pogon.
Klasični dizel SUS motori nudiće se u rasponu snage od 163 do 275 KS pa nema sumnje da će svi ukusi biti zadovoljeni.
Dužina karoserije od 4,95 m i širina bezmalo 2 m (preciznije 199 cm) nagoveštavaju kraljevski komfor na svim pozicijama.
U skladu sa velikim dimenzijama karoserije biće formirana i cena. Pretpostavlja se da se bazni model neće moći nabaviti ispod 55.000 evra...
Izvor: Auti.ba
55k evra nikako ne ide sa ne-premijum markom kao što je Pežo! Za te pare se nabavlja BMW serije 5, Audi A6 ili Mercedes E klase, a nikako Pežo!
ne budite smešni.... za luksuzni automobil E segmenta, po mogućnosti i hibrid, je 55.000 eura "previše" i "ubija"!? i to još samo zato, jer je u pitanju Peugeot?
paaa, kad već "gledate konju u zube", hajdmo... znaći, Pugova limuzina E segmenta (rang BMW 5, A6 i E klase), veličine skoro pa 5 metara i po mogućnosti hibrid, od 55k eura je "suludo skup"... a 47k eura za 2.0 quatro A3 limuzinu bez ijedne opcije, nikome ne smeta i sasvim je ok... k tome još nedaj bože kliknut kakvu opciju a'la navigacija, 18" felge, digitalni radio i "paket asistencija" (parkirni senzori, tempomat....) dirneš li štogod od tih stvari (koje bi u autu za 47 soma i onako morale bit same po sebi, eto tebe i preko tih "ubitačnih" 55.000 eura... a još uvek voziš auto C segmenta... :)).
meni je suludo to drugo ;)
Da, ali se Pezo pokazao kao vise nego izuzetno raspadan.
Dizajn su napustili zato sto zele da propadnu, tako da jos jedan razlog za ne dati im pare.
I najbitnija stvar. Skorojevicima je najbitnije da se pokazu. Ako cela gama nije precenjena, onda ni jedan model nije "doovljno dobar" za njih.
Ovo je trebalo da bude malo skuplja opcija od Skode SeperB..ne bas i duplo skuplja.
Opet, dimenzije su mu za nijansu vece od A6, BMW5 i Mecke E..
Sa tom "baznom cenom" 608 bi se prodavao se jednako "dobro" kao i 407 coupe 2,7 HDI. Veranu je trebalo 2-3 godine da se sa "debelom akcijom" reše izloženog primerka
@fordovac
...automobili danas ni iz daleka nisu takvi, ko što su bili prije 10 i više godina... to važi za sve marke pa tako i za oba PSA-ova, Pug i Citroen. pogotovo ako pričamo o kvalitetu izrade... po tom kriteriju njihovi modeli ni iz daleka nisu takvi, kakvi su bili u prošloj generaciji, kamoli prije 10+ godina...
@ AleksandarBG
...ha čuj... otvorio sam Audijev homepage u Janeziji i kliknuo na konfigurator. odabrao A3 limuzina, potražio najvišu cenu na ceniku (47+k eura) i počeo klikat... boja, unutrašnjost, 18" felge... i bio skoro na 50k eura i prije neg sam došao na listu doplata... kad tamo... nema, da nema! odnosno, ima svega ali ne u standardnoj opremi... sve "bitte, mehr zahlen" :)
neznam koji je bio, nisam obračao pažnju, jer sam jednostavno tražio "najabsurdniji primjer" po kriteriju "model vs cena" ali ziher je imao 2.0 motor (ne znam je'l dizel ili benzinac) i ziher je pisalo quattro... što mi se u biti dopalo, jer je i PSA-ov hybrid4 u biti neka vrsta "quattra"...