home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Peugeot 608

28 Dec 2013 - 06:30 Top secret Link

Iako je model 508 na tržište došao kao zamena za modele serije 4 i 6 francuski proizvođač automobila još nije odustao od najvećeg modela. Uz oznaku 608 na tržištu bi u skorije vreme trebalo da se pojavi novi model krcat savremenom tehnologijom.

Dizajn će u nekim detaljima blago podsećati na Citroen DS5 što nije čudno ako se zna da su Citroen i Peugeot članovi PSA grupacije.

Za sada se zna da će se uz savremene benzince i dizelaše nuditi i dizel-hybrid. Kada već spominjemo hibridnu tehnologiju recimo da će ona u modelu 608 biti veoma slična onoj koja se već koristi u luksuznijim modelima PSA grupacije. Zbog rasporeda SUS i elektromotora podrazumeva se i 4x4 pogon. Najnovija generacija baterija će omogućiti solidnu autonomiju na isključivo električni pogon.

Klasični dizel SUS motori nudiće se u rasponu snage od 163 do 275 KS pa nema sumnje da će svi ukusi biti zadovoljeni.

Dužina karoserije od 4,95 m i širina bezmalo 2 m (preciznije 199 cm) nagoveštavaju kraljevski komfor na svim pozicijama.

U skladu sa velikim dimenzijama karoserije biće formirana i cena. Pretpostavlja se da se bazni model neće moći nabaviti ispod 55.000 evra...

Izvor: Auti.ba



čitanja : 10166



Komentari

Sve je cool samo cena ubija :)

Autor Vladimir 28 Dec 2013, 11:41

55k evra nikako ne ide sa ne-premijum markom kao što je Pežo! Za te pare se nabavlja BMW serije 5, Audi A6 ili Mercedes E klase, a nikako Pežo!

Autor Miki 28 Dec 2013, 14:34

ne budite smešni.... za luksuzni automobil E segmenta, po mogućnosti i hibrid, je 55.000 eura "previše" i "ubija"!? i to još samo zato, jer je u pitanju Peugeot?

paaa, kad već "gledate konju u zube", hajdmo... znaći, Pugova limuzina E segmenta (rang BMW 5, A6 i E klase), veličine skoro pa 5 metara i po mogućnosti hibrid, od 55k eura je "suludo skup"... a 47k eura za 2.0 quatro A3 limuzinu bez ijedne opcije, nikome ne smeta i sasvim je ok... k tome još nedaj bože kliknut kakvu opciju a'la navigacija, 18" felge, digitalni radio i "paket asistencija" (parkirni senzori, tempomat....) dirneš li štogod od tih stvari (koje bi u autu za 47 soma i onako morale bit same po sebi, eto tebe i preko tih "ubitačnih" 55.000 eura... a još uvek voziš auto C segmenta... :)).

meni je suludo to drugo ;)

Autor drugmirko 28 Dec 2013, 17:35

Da, ali se Pezo pokazao kao vise nego izuzetno raspadan.

Dizajn su napustili zato sto zele da propadnu, tako da jos jedan razlog za ne dati im pare.

I najbitnija stvar. Skorojevicima je najbitnije da se pokazu. Ako cela gama nije precenjena, onda ni jedan model nije "doovljno dobar" za njih.

Autor Fordovac 28 Dec 2013, 18:04

Ovo je trebalo da bude malo skuplja opcija od Skode SeperB..ne bas i duplo skuplja.
Opet, dimenzije su mu za nijansu vece od A6, BMW5 i Mecke E..

Autor Nemanjabb 28 Dec 2013, 19:12

A3 2.0 quattro 47 000 evra???? Aj pogledaj malo bolje!!

Autor ALEKSANDAR BG 28 Dec 2013, 21:48

Sa tom "baznom cenom" 608 bi se prodavao se jednako "dobro" kao i 407 coupe 2,7 HDI. Veranu je trebalo 2-3 godine da se sa "debelom akcijom" reše izloženog primerka

Autor co-driver 28 Dec 2013, 22:43

@fordovac

...automobili danas ni iz daleka nisu takvi, ko što su bili prije 10 i više godina... to važi za sve marke pa tako i za oba PSA-ova, Pug i Citroen. pogotovo ako pričamo o kvalitetu izrade... po tom kriteriju njihovi modeli ni iz daleka nisu takvi, kakvi su bili u prošloj generaciji, kamoli prije 10+ godina...

@ AleksandarBG
...ha čuj... otvorio sam Audijev homepage u Janeziji i kliknuo na konfigurator. odabrao A3 limuzina, potražio najvišu cenu na ceniku (47+k eura) i počeo klikat... boja, unutrašnjost, 18" felge... i bio skoro na 50k eura i prije neg sam došao na listu doplata... kad tamo... nema, da nema! odnosno, ima svega ali ne u standardnoj opremi... sve "bitte, mehr zahlen" :)
neznam koji je bio, nisam obračao pažnju, jer sam jednostavno tražio "najabsurdniji primjer" po kriteriju "model vs cena" ali ziher je imao 2.0 motor (ne znam je'l dizel ili benzinac) i ziher je pisalo quattro... što mi se u biti dopalo, jer je i PSA-ov hybrid4 u biti neka vrsta "quattra"...

Autor drugmirko 28 Dec 2013, 23:15