Mercedes S klase Coupe stiže u martu

Još od premijere u koncept formi, brojna su viđenja maskiranih predserijskih primeraka nove dvovratne krstarice Mercedesa, S klase Coupe. No, nove informacije svakodnevno naviru vezano za kupe koji vraća nakratko korišćenu S klasa Coupe oznaku u zamenu za dosadašnji CL.

Jedna od njih je vezana za vreme premijere a očekuje se početkom marta na Ženevskom salonu automobila. Navodna cena će se kretati oko 90.000 evra za osnovni model.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Renderi: Khalil Bouguerra via Virtuel-car.blogspot.com
hmh - nista posebno ovaj s...
nema cak ni aerodinamike, kad se stavi pored skode superb. :P
( sala - naravno )
kupe izgleda grozzzzzzzzno dobro. stvarno ne volim mb, ali ovo je zaljubiska na prvi pogled ! uhhhh predobar je!
zadnja svjetla su bolja na golfu sa led paketom -.-
ostatak, ako su pametni nece ubacit dizele..v6 benzin sa 333ks najslabiji, onda v8, v12, 63 i 65 amg i najbolje
Nbb
Tako su bile neke glasine.
Ako bude od 90 000, onda je sigurno 3,0 dizel shestak. Jer 500 pocinje od 120 000.
sysfan
Ja npr nikad ne bi uzeo taj V6 benzin. Ili dizel ili top benzinac.
Samo ovde bi bio red da stave bi-turbo 3,0 dizel sa 300+ konja.
Konkurenti nude jace dizele, ne znam sto ih MB izbegava...
Vrv je slaba potraznja, cim su i 420-450 cdi izbacili.
u svakom slucaju, svaka cast konkurentima sto nude bi turbo 3,0, tri turbo i V8 4,2 Audi, koji je po meni trenutno najbolji dizelas na trzistu.
Dakle zamerka MB-u , pohvala za konkurente.
iako 350 zavrsava posao, ali red je makar u ovoj klasi da stave jaceg.
@Pit
Mozda bude neki 3.0 turbo benzin ili onaj 350..
Za ovu klasu nije dizel da se cuje..vec da lagano plovis :)
Nbb
Bice dizel, ako bude uopste slabija varijanta od 500.
Dizel bi prilicno podigao prodaju.
Dosta njih bi uzelo CL-a, ali mnogo im 500.
Pogledaj bolja kola i klase, uglavnom su sve dizeli.
toma
Znaci ni bmw-ov 3,0 d onda nije neki dizel...
730d, X5 3,0 d, 530d, nikakvi a ?
350cdi je snazniji i elasticniji od bmw-ovog pandana 3,0d.
Govorimo o jednakim motorima, tj sa jednom turbinom.
P.S. Ali ovako nesto i ne treba da cudi od nekog ko kaze da vozi 2,0 d.
Ne valja mu 3,0 dizel.
Svako ko je vozio ili probao 3,0 dizel, tesko da moze da bude nezadovoljan ili nadje zamerku.
naravno, slab je onima koji voze 2,0d, ali svim ostalima je dobar. : )
Vozio sam dosta 3,0 dizela, u kojem god autu, to je dobar izbor.
E moj pit koliko ti ne razumes ono sto je napisano, pa se jos raspises cela dva posta.
Ko je rekao da 3.0d nije dobar (mada, po ubrzanju ne bih rekao da je tacno ovo tvoje poredjenje 350cdi vs. 30d, vec naprotiv, i veoma daleko od toga).
Evo objasnjenje mog posta od 23:04, za one sa jeftinijim ulaznicama. Dobar 3.0, dobar i X5 3.0, i 530d, voleo bih da ih posedujem samo tako. ALI. Za kupe te klase mora mnogo bolje. Pa serija 6 ima dizele, ali kod nje dizel ulaznica se zove 40d i ima 313ks, a kod x5 , serije 5 i 7 ima jos i 50d. To su premijum dizeli za vrhunske kupee! Ovo ispod za nize klase ili u visim klasama za penzionere. Ako se pojavi serija 8 najslabiji dizel bice 850d:) Al ne brinite, nece jos 2 godine:)
530d vs e350cdi ubrzanje do 100: 5.8 vs 6.6 sec. Strasne bre performanse! Za svaki respekt. Dakle to ubrzanje nije neko merilo, al kad se radi o nekoj maloj razlici, ali ovo bre skoro cela sekunda. Mada, ok, nije sve u motoru, ima nesto i u menjacu, i generalno celom autu. Zna se ko je za penzose, a ko za mladje...
toma
500 ce ici 4,5 do sto. Kome je do ubrzanja. Dizel ce ici ispod 6,8 koliko ide limuzina S350cdi. Sasvim lepo, a ekonomicno. Vec sam rekao da bi valjalo da ponude i jaceg dizela, ali onda bi verovatno unistili prodaju 500 benzinca. Makar u Evropi.
Uglavnom, zanimljivo mi da gledam kako neko ko vozi prethodnu 320d ( ako ne laze ) , kritikuje CL 350 cdi. : )))
Stvarno moras da budes "zanimljiv" i "veseo" lik da to uradis.
Uglavnom, ako bude dizel verzija, znacajno ce mu se prosiriti krug kupaca.