Novi Audi TT: zvanični crteži

Nova, treća generacija Audija TT će u formi coupea premijeru imati početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi, dok će se krajem godine pojaviti i njegova Roadster varijanta. Dok Audi i zvanično ne predstavi novi TT, evo i fabričkih crteža koji služe kao najava.
Novi TT će biti napravljen na Volkswagenovoj MQB platformi, imaće širi trag točkova i bolji raspored mase u odnosu na aktuelni model, dok se dimenzije neće značajnije menjati.

Najavljuju se i smanjenje težine (do 100 kg, zahvaljujući većoj upotrebi aluminijuma), unapređene vozne karakteristike, povećana bezbednost, bogatija oprema i manja potrošnja goriva, a postojaće verzije sa samo prednjim i pogonom na sva četiri točka.
Izgled prednjeg dela TT-a će biti inspirisan novijim modelima ovog proizvođača (kao i nedavno predstavljenim Allroad Shooting Brake Conceptom), a što se motora tiče, jedan će sigurno biti 2,0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac sa oko 220KS.
Očekuju se takođe i model sa 1.8 TFSI benzincem sa 180KS, zatim Audi TTS sa 280KS, pa Audi TT sa 2.0 TDI dizelašem od oko 180-190KS, kao i sportski TT-RS sa 2,5 litarskim TFSI petocilindrašem od 360-380 konja. Od menjača se pominju šestostepeni manuleni i šestostepeni S-tronic sa dvostrukim kvačilom.
Još ranije su inače objavljene slike unutrašnjosti koja u PR saopštenju opisuje kao puristička, sportska i okrenuta ka vozaču, a ima "virtuelni kokpit" koji kombinuje instrument tablu i infotainment displej u jednu jedinicu. 12.3-inčni TFT displej ima dva različita moda – klasičan izgled i infotainment izgled, čime se eliminiše potreba za sekundarnim infotainment ekranom.
U unutrašnjosti se takođe ističu volan sa zaravnjenim donjim delom, aluminijumski detalji, revidirana centralna konzola i S sportska sedišta.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ranije objavljene slike unutrašnjosti


Sto volim ove retroaktivne crteze. Nikada crtezi ne izgledaju ovako pre nego sto se finalizira dizajn.
A ovakvi se dobijaju kada se vec napravi bazni 3d model, pa se crta "po njemu" da se dodje do atraktivnije linije.
Onda se po crtezu model doradi.
E kada se to odobri, napravi se prvo manji 1:5 model u glini.
Prvi drugi treci put tako.
E kada se odobri, onda 1:1 model u glini.
Model se skenira, digitalno se usaglase dizmenzije i simetrija.
E to je vodilja dizajna, ali ovo sto je GORE NIJE NI TO.
Ovo gore je crtez gotovog zavrsnog proizvoda i kao takav nema nikakvu poentu... kada postoji fotografija.
eh te švabe... znaju napravit novi model samo ako izbace nešto, što do sada još nisu izrađivali.... nakon toga samo stalno i beskonačno recikliranje istog izgleda... :(
ali, lajkam armaturu! čista je i minimalistićka, sa baš pravom merom "retro" štiha, kojeg donosi manjak gomile kontrolnih dugmadi i lcd displejeva po centralnoj konzoli...
jedino, kad smo već kod "manjka"... nije mi jasno kako će suvozač , kad bi slučajno poželeo promenit radiostanicu, videt koju od njih je "ubo", ako je jedini prikaz toga na onom maksi-farbovitom displeju instriment table vozača...
i neznam otkud mi osećaj, da to nikome neće smetat, jer je upitanju Audi.... saaaad, da se nešto takvo nađe u kakvom francuzu, na primer Citroenu... lele, kukanja po svim testovima i forumima... :))