Mercedes priprema gamu novih šestocilindričnih motora

Pozivajući se na insajdere, pojedini mediji pišu da Mercedes priprema gamu novih rednih šestocilindričnih benzinskih motora.
Ovi šestocilindraši će biti dostupni u verzijama sa ili bez turbo punjača, a između ostalog će se ugrađivati u novu generaciju E klase i novi SL.
Ovo nije prvi put da se govori o ovim šestocilindrašima, jer je još prošle goidne bilo reči o tome da će nova E klasa za 2016. godinu (W213) dobiti te motore, a veruje se da će ih dobiti i S klasa.
U svakom slučaju, u vesti se napominje da se radi o šestocilindričnim rednim benzincima zapremine od 2,2 do 3,5 litra, dok informacije o eventualnim dizelašima trenutno nisu dostupne.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Pominjani su i redni dizelasi 3,0. Uglavnom, najavili su 3,0 biturbo dizel, dobro su se setili vise...
Motori sa V rasporedom cilindara su laksi od motora sa rednim... valjda hoce da se vrate korenima...
Orlo
Kazu i da imaju bolje hladjenje.
Medjutim redni je prostiji. Meni je W211 bila redni 3222ccm, pa sam zato pristalica rednih. Jer sam bio prezadovoljan tim motorom ( i autom ) , nesalomiv, ne mozes mu nista, samo teraj pun gas. : )
Mada rekord drzi V6 dizel 3,0 Meckin, sa 100 000 milja pri prosecnoj brzini od 225 kmh u Texasu na ovalnoj stazi.
Samo su stajali da sipaju gorivo , promene vozace i zamene ulje na 15 000km. Sa W211. : )
Tako da , nakon 5 god druzenja sa rednim šestakom, voleo bi da ih vrate.