home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Maskirani test primerci novog Audija R8 su protekle godine više puta snimljeni tokom testova na nemačkoj stazi Nirburgring, zatim su početkom oktobra sa sajma automobila u Parizu stigli neki novi detalji, da bi Audi prošlog meseca potvrdio da će njegova svetska premijera biti održana početkom marta 2015. na sajmu u Ženevi.

Ipak, sada je pred nama i slika nemaskiranog R8, snimljen u fabrici, pa je deo tajne otkriven pre vremena.

Druga generacija R8-ice će se u Ženevi pojaviti kao Coupe i navodno u električnoj e-tron verziji, dok je početak njegove proizvodnje planiran za jun (novi R8 Spyder se očekuje sredinom 2016. godine).

U ponudi će najverovatnije ostati 5.2L V10 motor, i to sa nešto većom snagom (pominje se 578KS) i smanjenom potrošnjom. Iz game će biti izbačen 4.2L V8 agregat, ali zato kasnije stiže i 4.0L twin-turbo V8.

Verzija sa V10 motorom će po nekom ranijim najavama biti na raspolaganju i u Plus varijanti, i to sa više od 600 konja.

Novi R8 će biti za 59 kg lakši od sadašnje generacije, imaće duže međuosovinsko rastojanje i širi trag točkova, biće najverovatnije dostupan samo sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom, a imaće i digitalnu instrument tablu i laserska svetla.

Mada je ranije najavljivano da će električni R8 e-tron raspolagati autonomijom od oko 400 km, pojavile su se i informacije da u Audiju rade na vozilu koje će moći da pređe oko 500 km.

Pominje se i R8 TDI, dok bi kasnije u ponudi mogao da se nađe i R8 plug-in hybrid. Naravno, ovo su sve nezvanične informacije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Instagram.com



čitanja : 1924



Komentari

Ocekivano, restajling...
Prethodni je bio extra kad se pojavio, ovo je sad vec vidjeno, samo kockast R8...
Ova maska deluje nesretno sa predimenzionisanim stubovima, lepsi aktuelni.
Ovo ko sa Q7 da su mu stavili masku i branik.
Farovi A3...

Autor MB 08 Feb 2015, 00:59

Stari auto, novi paneli.

Autor Fordovac 08 Feb 2015, 01:09

Mozda sam ja lud,ali mi neke stvari nikada nece biti jasne.Imas priliku da stvoris model koji ce biti personifikacija savrsenstva cele kompanije,a ti se potrudis tek toliko da kazes da si nesto uradio,tj zajebao...prvi r8 je bio brutalno dobar auto,ovo je katastrofa,jos da unakaze a5 i zavrsili su odlican posao.

Autor UROS 88 08 Feb 2015, 02:50

blago dizajnerima u nemackoj auto industriji. ne rade nista, a plata stize

Autor mile antena 08 Feb 2015, 03:59

Audiev dizajn se nalazi u beskonačnoj petlji.

No u biti sve što je bilo dobro sa dolaskom de Silve i kasnijim radom Eggera je nestalo. Vidim da su Eggera uspjeli i otjerati iz VAG-a.

Autor N.N. 08 Feb 2015, 11:41

Autor mile antena 08 Feb 2015, 03:59

A BMW i Mercedes dizajneri? Audi ne eksperimentiše sa dizajnom.
Vezano za ovaj R8, zeznuli su. Prvi R8 je savršenstvo, ovo mi je već bezveze.

Autor IlijaGrahovac 08 Feb 2015, 13:54

Stari r8 + Lexus LFA gril

Autor NemanjaBB 08 Feb 2015, 16:04

Stvarno sam razocaran, totalno neinventivan "dizajn", ako to mozemo i nazvati dizajnom.
Potpuno na istu foru kao i novi TT, koji mi se takodje napred ne svidja.

Autor Vlada 08 Feb 2015, 22:49

Nekako mi neralno zvuci da ce opet u ponudi biti 4.2 V8, iako forsiraju tu pricu po netu, jer tu je novi 4.0T V8 koji je pokazao zavidne performanse i veliki raspon snaga a verovatno ce ispuniti i strozije ekoloske norme... jaci ce sigurno biti 5.2 V10...
Istina je to da aktuelni R8 koji je prelep i koji je bio prava novina na trzistu, bice tesko zaseniti ovim novim...

Autor Orlo 10 Feb 2015, 16:13

@ Orlo

Logično bi bilo da ponude 3.0 i 4.0 TT motore. Ionako je prvi u najavi za RS4 B9.

Autor N.N. 10 Feb 2015, 18:53