Mercedes S klasa Cabrio i C klasa Cabrio na sajmu u Frankfurtu

S klasa Coupe je premijeru imala na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, ali u Mercedesu su već tada najavili i nove verzije.
Tako su se prošle godine pojavili i sportski S63 AMG Coupe i S65 AMG Coupe, a stiže i S klasa Cabrio. To su protekle godine potvrdile i brojne špijunske slike maskiranih test primeraka, a zatim je i projekt menadžer Mercedes S klase Martin Hulder i zvanično potvrdio da će ovaj luksuzni i veliki kabriolet sa klasičnim, mekim krovom premijeru imati tokom 2015. godine.
Sada su se pojavile informacije da će Mercedes iskoristiti septembarski sajam automobila u Frankfurtu kako bi na domaćem terenu javnosti predstavio ovaj automobil.

S klasa Cabrio će imati istu dužinu kao i S Coupe (5027 mm), a slična će biti i visina (1411 mm). Takođe, u unutrašnjosti možemo očekivati i airscarf sedišta.
Od motora se očekuju 4,7 litarski V8 twin-turbo sa 455KS i 700 Nm, zatim 5,5 litarski V8 twin-turbo sa 585KS i 900 Nm, kao i 6,0 litarski V12 twin-turbo sa 630KS i 1000 Nm obrtnog momenta.
Takođe, na sajmu u Frankfurtu će se pojaviti i Mercedesova C klasa Cabrio.
Ovde podsećanje da je Mercedes novu generaciju C klase prvo predstavio u sedan verziji (W205), zatim je stigao i karavan, kao i C sedan LWB sa produženim međuosovinskim rastojanjem za kinesko tržište. To međutim nije sve jer su u planu i Cabrio i Coupe.
C klasa Cabrio će dakle svetsku premijeru imati u septembru 2015. godine na sajmu automobila u Frankfurtu, s tim što će prve slike verovatno biti objavljene već u avgustu.

Automobil će imati klasičan, meki sklopivi krov (može da se spušta/podiže pri brzinama do 60 km(h), alu točkove od 17 do 19 inča, a u ponudi motora možemo očekivati već poznate agregate iz C klase sedan i karavan.
U gami će se verovatno naći i sportska C63 AMG varijanta, i to sa novim 4,0 litarskim twin-turbo V8 motorom.
Očekuju se i 4MATIC varijante, kao i sistemi Aircap i Airscarf, poznati sa drugih Mercedesovih modela. Podsećanja radi, Aircap je inovativni štitnik od vetra koji se podiže iznad gornjeg ruba vetrobrana i usmerava strujanje vetra 20 cm iznad glava putnika (Aircap se inače može podići do brzine od 160 km/h).
S druge strane, Airscarf je sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu.
Na kraju, C klasa Coupe bi trebalo da bude prikazana u februaru 2016. godine, dok će se kod dilera naći u junu.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de / Theophiluschin.com
Mercedes trenutno ubire plodove napornog rada poslednjih par godina, a nakon jedne pauze u ulaganje u razvoj novih modela koji bi bili lideri u segmentu, inovatori tehnologija I slicno. Pre neke 2 godine sam pisao na blogu da ce mercedes tek videti rezultate ulaganja I prosirenja game, novog dizajna (I eksterijera, ali I enterijera) I prisustva u novim klasama. Bravo za merc, nastavljaju istom parom, samo tako nastavite.
S kupe - evolucija kroz godine :
http://www.dodaj.rs/?3j/Xi/3XPs9cae/s-kupe.jpg
http://www.dodaj.rs/?2e/KL/37l8A5YJ/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?1x/8t/H4bACQZ/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?D/Hq/3AhxSCsQ/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?3d/hR/1kviC1LE/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?14/Ln/4kaDma87/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?2a/XO/4bbKxDkN/2048nachts-im-europa-par.jpg
http://www.dodaj.rs/?3i/a8/3Jfq1VfQ/2048nachts-im-europa-par.jpg
Skulptura !