home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Prvi čovek u Mercedes-AMG Tobias Moers je u razgovoru za američki Car & Driver otkrio neke detalje iz njihovih planova.

Pre svega, Mercedes-AMG će ponuditi 4x4 pogon u modelima opremljenim twin-turbo V12 motorom, a najavljeno je i da će V12 motor dobiti više snage kako bi se povećala razlika u snazi između V8 i V12 agregata.

Moers je takođe potvrdio da će nova generacije modela E63 dobiti i novi devetostepeni AMG Speedshift automatski menjač, kao i el. zadnji diferencijal.

Moers je nagovestio da će buduća C klasa Cabrio pojaviti i u sportskom AMG izdanju, pod čijom haubom bi trebalo da se nađe 4,0 litarski V8 twin-tubo motor u verzijama sa 476KS/650 Nm i 510KS/700 Nm.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1158



Komentari

Dobro su se setili za 4M 65 i da ga "podebljaju".
Dobra novina i 9G a trebali bi 4M da ponude opciono i u C klasi.

Autor MB 02 Dec 2015, 09:28

MB,
Interesantno da ti podržavaš 4M, ranije su BMW i Merc fanovi bili protivnici 4M i zaklete RWD pristalice. :)
Poz

Autor Raziel 02 Dec 2015, 21:37

Raziel
Ja podrzavam uvek najsiri moguci izbor.
Neko voli rwd, neko awd, najbolje je kad imaju sve opcije pa nek svako bira sta voli.
Ja volim rwd i rwd je najzanimljiviji, bez premca.
Ali i awd ima svojih prednosti, posebno kod snaznih automobila.
Oduvek mi je bilo nelogicno da 63 nude 4M opciono a za 65 ne, umesto obrnuto.
Bila je i neka info da su oko 90 ili 95% prodatih E63 4 matic, a ostalo rwd.
Ne znam da li bese za Nemacko trziste, USA ili globalno.
Al svejedno, mnogo siri krug kupaca je sigurniji uz awd.
Retko ko ce ih voziti na stazi, a awd ima prednosti u losijim vremenskim uslovima, efikasnije prenosi snagu.
Awd bolje "čupa", rwd je zanimljiviji. Najbolje nuditi obe opcije.

Autor MB 02 Dec 2015, 21:59

"Oduvek mi je bilo nelogicno da 63 nude 4M opciono a za 65 ne, umesto obrnuto."

Probaj ti da uguras na S65 AWD sistem pored v12 agregata. Mrzelo me da ti ovo pisem, ali aj kad to ponavljas vec milioniti put da ti skratim muke....dakle nije stvar logicnosti, htenja, ili zelja, vec mogucnosti....
Naravno ne sumnjam da moze da se nadje resenje, ali da li im se isplati i po kojoj ceni.....

Autor toma 02 Dec 2015, 22:21

toma
Pa imas iz VW koncerna V12 Quattro.
Dakle nije to nista nemoguce, nego je samo pitanje kad ce se odluciti na taj korak.
Kao i za V8.
Ni ranije nisu pravili 63 4M, pa sad prave.
I ranije je M bio samo rwd a uskoro ce biti awd.
A kao sto vidis, bice uskoro i S65AMG 4M, tako da, to ti je najbolji odgovor na ovo sto si pisao.
Samo kazem, nelogicno mi je jer je 65 mnogo jaci, snazniji, veci nm pa zato.

Autor MB 02 Dec 2015, 22:36

pit
kad to nisu pravili V8 AWD? e500, S500, 550 i 750 postoje odavno sa AWD sistemom.
Sto se tice A8 W12 quattro, to je druga prica. Taj auto je konstruisan sa FWD lejautom, i kod njega je prirodno pogon na prednjim tockovima, a dodatni quattro sistem prenosi deo snage pozadi. On ne bi ni mogao da postoji da nije quattro. Kod BMW-a i Mercedesa kardan prenosi snagu nazad, a onda se sa automatskog menjaca izvodi sistem koji prenosi deo snage napred. Dakle postoji ceo jedan pozamasan komad masinerije koji mora da se doda kod RWD vozila da bi imalo AWD...Neki RWD automobili imaju cak problem da im se doda AWD na trzistima gde je volan na desnoj strani....
Kao sto sam reako, ne sumnjam da ce u Mercedesu to moci da rese (ako su vec najavili), ali po kojoj ceni....da ne pricamo sto ce auto, inace tezak ko tucak, postati za jos 100kg tezi...

Autor toma 02 Dec 2015, 22:57

toma
Mislio sam na AMG/M.
Ako se ne varam i FF ima V12 napred i awd.
Cena će biti kao i ostali što imaju doplatu za 4M, neće ništa astronomski više koštati kako ti misliš.
Teži će biti, ali efikasniji, jer od prevelike snage ne može da se sastavi, proklizava ili ga štroji ESP.
Biće brži nego rwd sigurno.

Autor MB 02 Dec 2015, 23:17

To da li ce M/AMG da ga ubace ne zavisi od toga da li moze, vec da li su zeleli, dakle obrnuto od onog gore sto sam pisao....
Sto se tice Ferarija, raspitaj se malo po yutubetu kako je kod njega realizovano, opet totalno drugacije resenje, od svega drugog na trzistu....
Sto se tice cene, aj da se opkladimo da ce za S65 doplata za AWD da bude duplo skuplja nego za neki V8 ili V6...oni taj sistem moraju posebno da razviju za V12 vozila, a koliko komada ce da prodaju? To je kalkulacija koja ulazi u cenu. Nije to kao sto ti razmisljas: daj ovamo taj AWD pad mecka ubrzava za 3 sekunde, dakle, da bude brza...
100kg veca masa je samo moja optimisticka pretpostavka....drugo, takve limuzine nisu predvidjene za jurcanje, tako da i nije neki prioritet proizvodjacima...tih 100kg nije malo kao sto mislis....mozda ce bolje ubrzavati, ali ce zbog tih 100kg bite tezi za voznju kroz krivine, slabije ce kociti, itd, itd.
ps. inace, imaces nemacki RWD sa AWD pogonom i V12 agregatom i pre tog S65 4matic-a:)))

ps2. da ne pomislis da sam neki zagovornik protiv V12 AWD Merca ili BMW-a, vec samo pokusavam da ti objasnim da to nije nesto sto Brka i kompanjoni sednu, pa raspravljaju da li da ubace u ponudu V12 AWD ili da ne ubace...i onda ti kazes, "peh, budale, logicnije bi bilo da su ga metli na V12 nego na sto su ga turili na V8"

Autor toma 02 Dec 2015, 23:35

prva recenica u gornjem postu se odnosi na V8.

Autor toma 02 Dec 2015, 23:36

FF sa ostalim integralnim pogonima ima samo zajednicko sto pogoni cetri tocka i nista vise i tehnicki je neizvodiv kod Mercedesa i sl, jer bez obzira sto je motor ispred vozaca,on je centralno postavljen.
A kod VW-a tj. Audija ,kao sto toma rece,zbog svog izvornog prednjeg pogona ,teze je bilo naci prostor za motor ,dok kod BMW- a i Mercedesa to nije problem,zato i ugradjuju onu smjesnu W koncepciju ,samo zbog kompaktnosti da bi mogao stati.
Pa onaj V12TDI ,koji je bio u klasicnoj V formi a ne W,nije mogao stati u A8.

Autor Djordje 02 Dec 2015, 23:45

To da li ce M/AMG da ga ubace ne zavisi od toga da li moze, vec da li su zeleli

Autor toma 02 Dec 2015, 23:35

Sam si sebi odgovorio. :)

Kod Merca je 4M doplata oko 4 hiljade eur, u toj klasi i recimo E63 i E63 4M.
Tako nešto će biti i ovamo.
Pa sve i da je 10, zar misliš da to predstavlja problem kupcu 65-ce ?!

U svakom slučaju, odgovor na tvoje pitanje je ova vest, a i sam sebi si odgovorio, tako da nemam ništa da dodam.

Autor MB 02 Dec 2015, 23:58

"Sam si sebi odgovorio. :)"

teras me da se ubacim u mod:"Nemam strpljenja za neke ljude"

Zato pogledaj moj post od 23:36.

Drugim recima, kao i u vecini drugih situacija nisi pravu, ali pokusavas na sve nacine da proguras tvoj stav i ideje....

4matic kod s65(kad ga naprave, naravno, mada, kao sto napisah, imaces mnogo pre toga jedan nemacki V12 RWD auto sa AWD pogonom, pa ako si zainteresovan za kupovinu tako neceg....:)) ce sigurno kostati vise nego kod E250 ili S350. Oces i ovo da pridodamo opkladi? Mada, kad ovo bude na trzistu, jedan od nas dvojice ne bi trebalo da bude ovde na blogu:)....ako se ne varam....

Autor toma 03 Dec 2015, 00:32

Autor toma 03 Dec 2015, 00:32

Misliš da će 760 imati xDrive?

Autor FuryŠampion 03 Dec 2015, 00:38

toma 22:57
Sve zavisi od pozicije motora i menjaca u odnosu na prednje glavcine. Kod Audija je prednji diferencijal integrisan kuciste menjaca, a nalazi se izmedju "zvona" i bloka sa zupcanicima. Od spojnice ka zadnjem kraju ide ulazna osovina u menjac, izlazna osovina (suplja) iz menjaca ide u srednji (Torsen) diferencijal, a iz njega, kroz izlaznu osovinu, ide jedna os. na prednji dif. a druga os. na zadnji dif. Nesto nije u redu sa sajtom dodaj.rs, inace bih postavio sliku.
Kod Merca i BMW, motor je pomeren vise ka kabini nego kod VW/Audija, pa zato koriste poseban kardan koji tera prednji dif. Obzirom da Merc forsira ludacki ob. moment, ceo 4WD sklop trebalo bi da bude jos jaci nego za V8, sto ce mu mozda dici cenu, ali nemoj sumnjati da ce ga napraviti ako Brx bude nasao pozitivnu racunicu. Pretpostavljam da do sada nije ni ugradjivan 4WD u M/AMG verzije luksuznih sedana zbog cinjenice da niko nece voziti te automobile po raznim vukoje.inama i snegom zatrpanim putevima. E sad, to sto bi pojedini vlasnici pomenutih automobila hteli da imaju veliki auto kojim bi se i trkali na stazi, spada vec u domen psihijatrije.

Autor Optimus Prime 03 Dec 2015, 01:12

00:38
Ne!

Ne razumem zasto imas potrebu da stalno menjas potpise...

Autor toma 03 Dec 2015, 01:12

Autor toma 03 Dec 2015, 01:12

Zato što imamo novog šampiona. Ovaj potpis ostaje.

Autor FuryŠampion 03 Dec 2015, 12:25

pit
a jel to zato sto je pobedio ukrajinca?

Autor toma 03 Dec 2015, 17:42

Autor toma 03 Dec 2015, 17:42

Nije Pit, a nije ni zato što je ovaj drugi Ukrajinac.

Autor FuryŠampion 03 Dec 2015, 21:25