"Pametniji" i prostraniji novi Volkswagen Polo stiže sledeće godine

Novi Volkswagen Polo će se pojaviti na tržištu 2017. godine, a biće "pametniji" i prostraniji od prethodnika.
Prema pisanju magazina AutoExpress, VW Polo će koristiti MQB A0 platformu. Cilj kompanije je da nadmaši rivale kada je reč o kvalitetu izrade unutrašnjosti, infotainment sistemima i povezivosti.
Prodaja novog Pola će početi u drugoj polovini 2017. godine, a fokus je bio na povećanju prostora u zadnjem delu kabine, kao i kvalitetu unutrašnjosti.

Kako bi se smanjili troškovi i povećao kvalitet, Polo će biti prvi automobil koji će usvojiti najmanju verziju MQB platforme pod nazivom A0. Međuosovinsko rastojanje će biti povećano sa 2.470 na 2.560 mm, ali će dužina ostati na oko četiri metra. Ipak, povećanje međuosovinskog rastojanja će rezultirati povećanjem prostora u unutrašnjosti, posebno za putnike na zadnjem sedištu.
Ponuda motora sledećeg Pola će biti fokusirana na male agregate s turbo punjačima, a otvara je poboljšana verzija 1,0 litarskog atmosferskog trocilindričnog benzinskog motora koji razvija 75KS. Verzije istog motora s turbo punjačem će se takođe naći u ponudi, a razvijaće oko 100 i 115KS.
Umesto dosadašnjih 1,4 litarskih benzinaca i 1,6 litarskih dizela pojaviće se 1,5 litarski motori. Benzinac će biti dostupan u dve verzije, jedna će imati 140, a druga 160KS. Što se tiče dizela, dostupni će biti agregati 90, 110 i 130KS.
Teško je verovati da će novi supermini dobiti hibridnu verziju, dok naslednik Pola GTI definitivno stiže (sa oko 200KS).
Šestostepeni manuelni menjači će biti standardni, a kada je reč o automatiku, očekuje se i poznati sedmostepeni dual-clutch DSG menjač.
Novi Polo će imati infotainment sistem s ekranom u boji, kao i mogućnost povezivanja putem Apple CarPlay i Android Auto sistema.
Najveći će biti 9,5-inčni ekran, što je prednost u odnosu na rivale. VW će verovatno koristiti digitalne brojčanike koje smo videli na nekoliko Audijevih modela, kao i na najnovijem Passatu. Međutim, to će biti samo opcija za bolje opremljene modele.
Povezivost je jedan od prioriteta za VW u naredne dve godine, tako da se u skupljim modelima može očekivati pristup internetu.
Nakon dolaska Pola, VW će pripremiti i SUV verziju ovog automobila, koja je najavljena konceptom T-Cross Breeze ove godine.
Kupci mogu očekivati i kabriolet s mekanim krovom.
Kompanije SEAT i Škoda će nešto kasnije na tržište plasirati svoje verzije malih crossovera.
Izvor: Klix.ba
Renderi: Autoexpress.co.uk
Woooooow kakav "originalan" i "svez" dizajn sa cak dve nove linije i cetiri ugla zaostrena :) stvarno nisu normalni, ali sto je najgire prolazi im super i onda zapravo ja pricam bezveze, ali valjda su Autobild i Autoexpress pogresili.
Btw svjdeo mj se konacno jedan VW dizajn (nakon Up prototipa) odusevuo me VWOV Prius Xl3
Kao i svaki VW,sve isto,nista novo,najgori I najruzniji automobili.
Ja ne razumem šta ste zapeli za dizajn? Zar je dizajn kola najbitniji? Zar niste čuli za ono "lepota je prolazna" ...
Mislim da je daleko značanija (dobra) motorizacija,kao i izvesno poboljšanje komfora (zbog rasta wb-a za 9 cm), a sve u granicama dužine ispod 4 metra.
Dobro odradjen posao !!!
Cilj dizajna jeste emocija pri koriscenju, to ocemu moron prica je inzenjering. A ako se vec placa samo inzenjering jer dizajna nema, mogu slobodno da spuste cene, a ne da ih drze visim od konkurencije.