Zeleno svetlo za niskobudžetni Volkswagen

Nakon pet godina spekulacija, najava i pomeranja rokova, VW je najzad odlučio da pokrene novi niskobudžetni automobilski brend namenjen pre svega tržištima u razvoju.
Inspiraciju za lansiranje auto-marke koja bi proizvodila jeftina vozila, Volkswagen je dobio od kompanije Renault i njenog brenda Dacia.
Prvi signali da VW razmišlja o pokretanju niskobudžetnog brenda pojavili su se još 2012, a kako piše Auto Express ova namera nemačkog auto-giganta nakon dugog razmatranja ostvariće se 2019.

Osnivanje nove, jeftine automobilske marke u okviru VW grupe dobija sve više smisla kada se zna da su Škodina vozila postala skuplja i kvalitetnija nego ranije. Sa svakom novom generacijom automobila, češki proizvođač se polako uspinje i repozicionira na tržištu, čime se otvara prostor za uvođenje jeftinijeg auto-brenda.
Volkswagenov ekvivalent marki Dacia najpre će se pojaviti Kini, koja važi za najveće brzorastuće automobilsko tržište u svetu. Nakon toga, u narednoj dekadi krenuće se u osvajanje drugih tržišta u razvoju.
Volkswagen će vozila svog novog brenda izrađivati u Kini u saradnji sa lokalnim kompanijama, a prva dva modela trebalo bi da budu mali sedan i SUV srednje veličine. Nemački proizvođač koristiće kao osnovu staru PQ35 mehaničku platformu, uz pojedine elemente koji će biti preuzete od aktuelne MQB platforme, tvrdi Auto Express.
Izvor: B92.net
Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de