home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Austral

Renault se sprema da uskoro predstavi novi SUV model Austral (naslednik Kadjara), a dok čekamo na promociju koja će se održati 8. marta, pred nama je nekoliko novih teaser slika koje pokazuju delove njegove unutrašnjosti.

Renault Austral

Raniji crtež unutrašnjosti inače otkriva dva ekrana, jedan veći od drugog, po uzoru na Megane E-Tech Electric.

Renault Austral

Uz potpuno digitalnu instrument tablu tu je i široki infotainment, pri čemu Renault navodi da će njihov novi kompaktni crossover imati ekrane od ukupno 24.3 inča.

Takođe, tu će se naći i OpenR Link interfejs koji će uključivati Android Auto & Apple CarPlay.

Sem toga, pominju se i ostave za sitnice širom kabine ukupne zapremine 30 litara, mat finiš, LED ambijentalno osvetljenje, drvo obrađeno japanskom tehnikom lakiranja maki-e, kao i to da će Austral imati i kliznu zadnju klupu zbog veće praktičnosti.

Što se tiče imena, izveden iz latinske reči australis, naziv Austral po navodima francuske marke snažno odjekuje u mnogim evropskim jezicima, uključujući i francuski. A to je posebno važno za brend koji je ponosan na svoje korene.

Renault Austral

Prema rečima Sylvije Dos Santos, voditeljke strategije za osmišljavanje imena modela u Renaultovom odeljenju za globalni marketing, naziv Austral spaja živahnost i toplinu južne polulopte i poziva na istraživanje, zbog čega je savršen za jedan SUV. Sem toga, "savršena ravnoteža glasova čini ga jednostavnim za izgovor i daje mu istinski međunarodni prizvuk."

Renault Austral

Kako bilo, Austral je deo nove ponude kompaktnih SUV-ova brenda koji spajaju "inovativnu povezanu tehnologiju i pružaju užitak ekološke vožnje."

Koristi platformu CMF-CD3, dugačak je 451 cm i u njega se može udobno smestiti do 5 putnika.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Što se motora tiče, ranije saopštenje fabrike kaže i ovo:

Novi trocilindrični motor zapremine 1200 cm3 sa turbopunjačem razvija snagu od 130KS pri 4500 o/min, dok pri 1750 o/min razvija obrtni moment od 230 Nm. Ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem je izrađen od aluminijuma kako bi se smanjila njegova masa. Upotrebljava tehnologiju varijabilnog otvaranja ventila kako bi se smanjila potrošnja kada motor nije u upotrebi i kako bi se razvio veći obrtni moment i snaga prilikom intenzivnije upotrebe motora.

Novi 48-voltni blagi hibrid je opremljen litijum-jonskom baterijom od 12V, inverterom 12-48V i elektropokretačem od 48V i omogućava regenerativno kočenje, isporuku dodatnog obrtnog momenta i snabdevanje električne mreže. To omogućava potrošnju od samo 5,6 l/100 km i emisije CO2 od 127g CO2/km u mešovitom ciklusu vožnje prema ispitnom postupku WLTP (u toku je homologacija podataka). Dinamičke performanse omogućavaju novom modelu Renault AUSTRAL ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,8s i od 80 do 120 km/h za 7,3s.

Osim smanjenih emisija CO2, ovaj motor je posebno štedljiv jer njegova nova tehnologija filtera krutih čestica, ventili sistema recirkulacije izduvnih gasova (EGR) i brizgaljke visokog pritiska u kojima se stvara pritisak od 350 bara, drastično smanjuju emisije svih štetnih gasova (PN, HC, CO, NOX).



čitanja : 1166



Komentari