Specijalista za doradu ogibljenja, kompanija H&R, ponudila je novi set
sportskih opruga za Audijev R8, čime se prednji kraj ovog automobila sa
centralno smeštenim motorom od 420 konja približio asfaltu za dodatnih 15 mm, a
zadnji za 30 mm. Prema saopštenju ove kompanije, za razliku od standardnog modela,
njihov Audi R8 sa novim komponentama ogibljenja, nižim težištem i
boljim voznim osobinama, uspeo je da savlada trkačku stazu Nirburgring za
manje od osam minuta. H&R, osim za Audi R8, svoje opruge i distancijere nudi
i za čitav niz novih modela različitih brendova. Tako je BMW M3 Coupe dobio
novi set opruga, koje su odgovorne za nižu siluetu ovog modela za 15 do 25 mm,
a tu su i TRAK + distancijeri, uz čiju pomoć je M3 dobio širi trag točkova za
6, 10, 20, 24 ili 30 mm. Rezultat je niže težište automobila i bolje vozne
osobine. To važi i za sledeće automobile za koje H&R od nedavno takođe nudi
svoje komponente za doradu ogibljenja : nova Mazda2 (ogibljenje spušteno za 40
mm), Fiat Linea (za 30 mm), nova Subaru Impreza (za 35 mm), Kia Cee´d Sporty Wagon
(za 30 mm napred, a pozadi 35 mm) i Peugeot 308 (za 35 mm), dok je Peugeot 4007
približen zemlji za 40 mm, a dobio je i TRAK + distancijere, čime je proširen
trag točkova za 40 do 60 mm.