
U standardnoj verziji novi VW Golf GTD raspolaže sa 125kW/170KS i 350 Nm obrtnog momenta, dok snaga njegovog 2.0 TDI dizelaša posle obrade u nemačkoj kući MTM (Motoren Technik Mayer) raste na 151kW/205KS i 380 Nm (cena za pojačanje motora inače iznosi 800 evra).
Ipak, povećanje snage pomenutog motora nije sve što je MTM uradio (ubrzanje od 0-100 km/h je inače smanjeno na 7,1 sec), pa deo paketa čine i novi izduvni sistem, sportsko ogibljenje, nove MTM performance kočnice i Bimoto alu točkovi od 18 ili 19 inča.

MTM Volkswagen Golf GTI
Dok fabrički Golf GTI iz 2,0 litarskog četvorocilindričnog TFSI agregata izvlači 210KS i 280 Nm obrtnog momenta, MTM-ov primerak razvija 270 konja i 400 Nm (zahvaljujući pre svega reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom izduvnom sistemu).

Međutim, tu nije kraj jer je MTM sada kupcima ponudio i Golf GTI sa čak 310 konja i 410 Nm, koji do stotke stiže za 5,7 sec i postiže maksimalnih 270 km/h.

U paketu MTM-a su i nove Brembo kočnice (diskovi 380 mm), Bimoto točkovi od 19 inča i 30 mm niže ogibljenje.