
Mada najviše pažnje od Hondinih modela na SEMA Salonu u Las Vegasu privlače brojne modifikovane verzije hibridne Honde CR-Z, posetioci su u prilici da vide i doterane varijante modela Accord Coupe i Accord CrossTour.

To su 2011 Accord Coupe HFP i 2011 Accord CrossTour HFP
(Honda Factory Performance), čiji novi paket podrazumeva aero body kit,
spušteno ogibljenje, kao i nove točkove i gume (kod CrossToura točkovi od 19
inča i Yokohama ADVAN ST 245/50 gume).


@ Ljubitelji honde
Plava treba da konkuriše Audiju A5 ?
:)))))))))))))))))
A ova crna treba da konkuriše Audiju A5 sportback?????
:)))))))))))))))))
HA HA HA HA HA
Druze,
Plava je tako ozbiljano vozilo da to nije normalno...indiskretana erupcija
od kada je to honda konkurent audiju?
accord je vise nego duplo jeftinija od a5.
acura tl i rl su vec klase sa audijem
Accord je jaftiniji, ali i bolji od Audija A5. Ja ga ne bih menjao za A5.
Inace novi Audi intenzivno koristi stilske linije koje BMW napusti.
Acura ili Accord...tehnika i motorizacija je ista..razlika je u zavrsnoj obradi i stilskim elemetima
Fundamentalno ne menja nista
Jos jedan dokaz ( u nizu) koliko su modeli za americko trziste inferiorni u odnosu na evro-azijsko!
evropska accord je americka acura tsx. ova americka accord nema nikakve veze sa hondama u ostatku sveta.
@mile antena
upravo to je i sustina mog komentara...
P.S. znam za Acuru, nju nisam racunao...
@mile antena
Evo i ovde da napisem posto se dopisujemo na dva mesta pa sam se zabunio a usput jos radim nekoliko stvari...:)))
Znaci, posto je Acura tj. evropski Accord dosta skuplji od americkog onda ti je jasno koliko je evropski Accord daleko( u svemu !)...
zavisi kako gledas situaciju. u americi mozes dobiti accord 3.5l sa 290 hp i daleko vecim dimenzijama za manje novca nego sto bi platio za osnovnu i manju tsx sa 2.4l motorom i 200 hp.
ne sumnjam da tsx ima kvalitetniji enterijer, ali tu se lista prednosti zavrsava.
prodaja u velikoj meri govori koliko se accord vise isplati za kupovinu. godisnja prodaja accorda redovno prelazi 400,000, dok cela acura racunajuci sve modele zajedno (mislim da ih ima 5) jedva proda 80,000 vozila godisnje. acura je jedna od najlosije prodavanih marki u americi
@mile antena
u prodaju ne ulazim, smatram da je americki Accord ogoljen da ne kazem "obogaljen" u odnosu na evropski, i niko me nece ubediti da nije tako!
Estetiku ne bih ni pominjao...
ja mislim da je prodaja ta koja pokazuje sta kupac zaista zeli. ovo sto mi pricamo po forumima i sta hvalimo/kritikujemo ne igra nikakvu ulogu.
kad bi gledali forume, u americi bi 90% ljudi vozili dizel karavane :))))))
a u realnosti ne voze ni jedno ni drugo. :)
sto se tice same accord, mislim da ih nebi trebali porediti jer su standardi drugaciji, ali bi ih trebali porediti sa ostalim autima u klasi. recimo americka accord je #2 po prodaji, odmah iza toyote camry, a tek onda slede ford fusion, hyundai sonata, nissan altima, chevrolet malibu ...
kakva je situacija u evropi?
@mile antena
poenta je sto se oba modela nude u Americi a u Evropi samo jedan koji se odlicno prodaje i takodje je best-buy model ali u D segmentu jer osnovni model sa bogatom opremom (2.0 155ks) kosta u Srbiji samo 20500 eura na akciji!
Nemam podatke o prodaji za D segment! U Evropi dominira C segment ( Golf -klasa) a u Srbiji B, iz svima poznatih razloga...
P.S. ako neko ima podatke o prodaji u D -segmentu u Evropi neka izvoli...
@mile antena
ako uporedimo slican par kao kod Honde, na primer Golf i Audi A3, znatno bolje se prodaje Golf. Po tvojoj logici to znaci da je on bolji od Audija?!?
P.S. situacija u Evropi je daleko bolja nego u Americi sto se tice ponude... Ono sto se tamo kod vas nudi ja ne bih zeleo ni da vidim! :)))
nisam mislio da je bolji kao auto vec da je bolji za kupovinu.
trzista se razlikuju u toj meri da honda nema luksuznu diviziju u evropi i nema nekog limita po cenama koji mora da postuje. dok u americi ako honda udje u teritoriju acure sa cenama ... niko ih nece kupovati.
kao sto sam ranije spomenuo, acura je jedna od najlosije prodavanih luksuznih marki u americi, bas iz razloga sto uvoze aute sa drugih trzista i onda ih prodaju po premium cenama pod acura oznakom.
mozda je accord jedan od boljih auta u klasi u evropi, ali taj isti evropski accord u americi je jedan od losijih auta u klasi.
@mile antena
pa da, americki modeli su "bolji" od evroazijskih a svi Amerikanci seku vene za evropskim modelima, bas zanimljivo...
carobnjak, nemoj molim te jos i ti sa tim.
da ti docaram ovako koliko je amerima stalo do evropskih vozila - prosle godine sve evropske kompanije zajedno su kontrolisale svega 8% americkog trzista. sam ford je kontrolisao 16%. ford f-series, znaci samo jedan model, je sam kotrolisao 5%.
mislim da ti to sve govori.
Amerika, Amerika, zemlja velika, ali metar moga "sela", Amerika cela...
Dobro je sto Honda "eksperimentise" sa dizajnom u USA, dok su za ostatak sveta mnogo bolje dizajnerski uradjeni...
USA prodaja novih vozila:
1. Ford F-series (pickup)
2. Chevrolet Silverado (pickup)
3.-9. Toyota, Honda i jedan Hyndai.. (nijedan pickup)
10. Dodge Ram (pickup)
Zanimljivo trziste.
@Mile
Drugo su zelje a drugo mogucnosti.
Ne verujem da vise zele taj Ford,nego Mercedes,Audi ili BMW...
@PITBULL,
ford f-series ima pocetnu cenu od oko $23,000. vecina prodatih modela imaju 4 vrata i v8, a takvi kostaju oko $30,000. sa punom opremom F-150 prilazi $50,000. oni veci, tipa f-250, f-350 i f-450 (koji cine 40% prodaje f-series) lagano prelaze $60,000, cesto i vise.
kao sto vidis, nisu u pitanju jeftina vozila pa da se ljudi moraju "zadovoljiti" sa tim.
za iste pare se moze dobiti bilo koji volkswagen, volvo i saab i vecina bmw, mercedesa i audija (sa izuzetkom onih najskupljih, kao sto su a8, r8, s-class, 7-series).
moj jedan kolega ima chevy silverado i nije nesto preterano opremljen, kostao ga je $39,000. za iste pare je mogao da vozi recimo bmw 335i
mile antena,
jel Kanada i dalje najliberalnije tržište automobila, kao nekad, i jesu li i tamo pik-ap-ovi popularni kao u USA?
Gde ti ono beše živiš?
Pozdrav :)