
DMC Sovrano je modifikovana verzija Maseratija Gran Turismo, koji je nemački tjuner DMC pojačao za 110 kW/150KS i 82 Nm u odnosu na serijski model.
To znači da 4,7 litarski V8 motor sada raspolaže sa 434 kW/590KS pri 7300 o/min. i 472 Nm obrtnog moment pri 5400 o/min. (novi kompresor, reprogramirana elektronska kontrolna jedinica motora), ali se podaci o maksimalnoj brzini i ubrzanju do 100 km/h u vesti ne navode.


Pored pojačanja motora, DMC paket za Maserati Gran Turismo između ostalog sadrži i aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), novu laganu haubu sa otvorima za vazduh, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 30 mm), set točkova od 20 i 21 inča (gume 255/30/R20 napred i 305/30/R21 pozadi), kao i doterani dvobojni enterijer (koža, aluminijumske pedale, ergonomski dizajniran sportski volan).

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prvi put sam danas video "obicnu" verziju,parkiranu na NBG. Reci su suvisne....
@ dmc
Ne hvališ se, kupio si Maserati?
:)))
I dalje je najlepši kupe, ferrari u malom
@ Uros Cuore sportivo
U svako doba možeš videti na Miljakovcu kod auto perionice, čim se popneš od opštine Rakovica prema Miljakovcu 2 komada, crni i teget oštećen napred, ja bi uzeo i onaj oštećen, pa bi ga napravio od čega god znam, najlepše bokove na svetu ima
@Dejan L,
Slabo tamo zalazim, gotovo nikad ali za svsaki slucaj da znam. Bokovi manje vise, ne mogu da se naledam ovog grila sa uvijenim resetkama na unutra. Sa ovim svetlima jedan od najlepsih automobila... Mislio sam da je mnogo veci a ono taman! :D
@PITBULL™,
Bio sam zaslepljen... :D Table nikad ne pamtim a mislim da je bio tamno siv. U bul Zorana Djindjica, kod restorana Vagon je bio parkiran...
Baš mi je onako ružnjikav. Ovaj zadnji difuzor je baš nabužen. Napred ima zev kao ajkula. Točkovi smešno crni i mali.
Unutra je cist spartanc.
@UCS
Onda je to od jednog mog poznanika. Kad bi mu video garažu,spale bi ti gaće. :)))