home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na početku prvo podsećanje da se pod haubom fabričkog Mercedesa E63 AMG nalazi 5,5 litarski V8 twin-turbo motor sa 410 kW/557KS pri 5500 o/min. i 720 Nm obrtnog momenta pri 1750-5250 o/min. (u paru sa sedmostepenom AMG SPEEDSHIFT MCT transmisijom).

U ponudi je međutim i snažniji E63 AMG 4MATIC S-Model koji raspolaže sa 430 kW/585KS pri 5500 o/min. i 800 Nm pri 1750-5000 o/min.

Ipak, ove brojke izgleda nisu bile dovoljne nemačkom Brabusu pa je za ovogodišnji Salon automobila u Frankfurtu pripremio i modifikovani E63 AMG sedan sa 6.0L V8 motorom koji raspolaže sa čak 625 kW/850KS pri 5400 o/min. i elektronski ograničenih 1150 Nm pri 2500-4500 o/min.

Sada je Brabus promovisao i karavansku, Wagon verziju ovog automobila koja je takođe dobila pomenuti 6.0L V8 agregat sa 850 konja i 1150 Nm.

Motor je uparen sa AMG SPEEDSHIFT MCT sedmostepenim menjačem, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3,1 sekundu (4MATIC verzija sa 4x4 pogonom), dok je najveća brzina sa standardnim gumama ograničena na 300 km/h.

Brabus inače nudi još tri paketa za pojačanje ove E klase, i to sa 456 kW/620KS, 478 kW/650KS i 537 kW/730KS.

Brabus je za novi E63 AMG inače predvideo i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, zadnji difuzor...), masku sa Brabus logom, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, nove alu točkove od 20 inča, gume 255/30 ZR 20 napred i 295/25 ZR 20 pozadi, jače kočnice, dorađeni enterijer (Mastik koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana...).

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1176



Komentari

Monstrum.
4-matic je prava stvar za ovoliku snagu.

Autor Pit 29 Nov 2013, 14:53