home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najznačajnija karakteristika novog Mercedesa G500 nisu njegove terenske osobine ili sistemi pogona, nego četvorolitarski motor. Motor razvijen u AMG-u našao je svoj put ispod poklopca legendarnog terenca, a već pre smo ga mogli upoznati u specijalnoj verziji Mercedes-Benz G500 4×42.

Kao i u toj verziji, AMG-ov motor pozajmljen direktno iz AMG-a GT-a razvija 422KS. To je i više nego dovoljno za bilo koji SUV, ali u svetu Brabusa svaka dodatna KS se ceni.

Tako je novi G500 stigao u garažu najpoznatijeg tjunera Mercedesovih vozila gde je ugrađen posebni tjuning kit nazvan Brabus B40 – 500 PowerXtra. Radi se o tjuning modulu kreiranom da promeni određene karakteristike motora. Tako su promenjeni parametri prilikom ubrizgavanja goriva, delimično je izmenjen način rada turbina, te dodatno optimizovano sagorevanje.

Dakle, radi se o tjuningu poznatom kao “chip tuning”. Ovako je snaga motora podignuta za čak 78KS na 500KS, dok je obrtni moment povećan sa 610 Nm na 710 Nm. Radi se o značajnom povećanju snage, pa sada G-klasa sa masom od 2,5 tone uspeva da stigne do 100 km/h za svega 5,7 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 220 km/h.

Nakon tjuninga motora, verujemo i izmenjenih guma, Brabus je integrisao i novi nerđajući sportski izduvni sistem, kao i kompletan body-kit. Radi se o standardnom Widebody body-kitu koji Brabus već dugo ugrađuje na G-klasu.

Izvor: Proauto.ba

Foto: Brabus



čitanja : 1421



Komentari