home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok fabrički Mercedes GLE 43 Coupe raspolaže sa 367KS i 520 Nm (ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,7 sekundi), ovaj crossover sa Brabusovim 410 PowerXtra paketom razvija 410KS i 570 Nm obrtnog momenta.

Ubrzanje do 100 km/h je time smanjeno za 0,3 sekunde, a tu su i Brabus alu točkovi od 22 inča, maska sa Brabus logom, modifikovano oslanjanje, nove pedale i patosnice, kao i crni kožni enterijer.

Brabus za svoj Mercedes GLE 43 Coupe traži 120.203 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1718



Komentari

Djordje
Juče videh, pa se setih tebe, tvoju omiljenu kategoriju vozila, konkretno ovaj model vozi još jedna ličnost zbog koje će ti biti još draži, Ana Nikolić. :)))

Autor P1 12 Nov 2016, 00:58

Sve domaćin do domaćina , hahahaha

Autor Đorđe 12 Nov 2016, 14:17

:)))
Doduše vidim po tablicama da su i ona i Boban Rajović uzeli od Tonija Bijelića.
Boban isto vozi njega, njega sam zaboravio. :)
Samo njegov je AMG.

Autor P1 12 Nov 2016, 15:05

Nema dalje,sve sami crème de la crème , hahahaha...

Definitvno i dalje stoji , ovo i slično tome , je samo modni hir i kao takav čežnja trendsetera i onih željnih pažnje pod svaku cijenu...

Realno više razumjevanja imam za ukus kupaca Multiple nego za ovo , em je koštala neusporedivo manja , ali zato iako ružnjikava bila je super praktična , a ovo , koliko se god trudio ne mogu naći pozitivnu stranu u odnosu na standardne SUV-ove.
Jer kad bi davao ozbiljne pare ,estetski faktor bi svakako morao biti na visokoj razini a u tom slučaju , puškom me ne bi natjeralo da pogledam ovu nedonščad , pored jednog npr. apolonski lijepog CLS-a , ako ćemo ostati pri Mercedesovoj gami.

Autor Đorđe 12 Nov 2016, 19:19

Djordje
I na čelu Salo Popović. :)
http://www.informer.rs/data/images/2016-04-29/85179_16-popovic-mercedes-350-gle-02_f.jpg?1461933241
Očigledno se ljudima svidja.
I Berni Eklston ga vozi. :)
Slažem se ovo za CLS-a, ali ne može se porediti SUV sa tom klasom.
Koji bi ti od SUV-a izabrao.
Pre bi izabrao GLE nego GLE coupe ?!
Meni se GLE coupe svidja jer je mnogo moćniji od GLE-a, potpuno je drugačiji, polevši od rubova, zadnjeg dela, veći točkovi.
Sve u svemu mnogo moćnije i lepše deluje.
Zato je toliko i popularan. :)
Multipla je ružan auto, ali praktičan.
Ovde je pak reč o sportskom SUV-u, lepom, ali kao i kod CLS-a, žrtvovana praktičnost zarad lepote.
Baš me zanima da vidim udeo prodaje u odnosu na GLE, kod nas kupe je u prednosti značajnoj.
GLE ima i sa 4 cilindra, jeftiniji osetno i uvek se konvencionalne verzije prodaju bolje.
Ali mislim da će kupe biti prodajni hit.

Autor P1 12 Nov 2016, 19:38

Prava Grand parada , hahaha

A vezano za ovo ,GLE vs GLEc , ni jedan , GLEc iz poznatih razloga a GLE tj ML zato što je bio bajat i kad se pojavio.
Ali npr. GLC definitivno isprede i GLCc i GLEc.
To mi je jedino zanimljivo u Mercedesovoj SUV gami ,naravno G , ali njega ne računam među SUV-ove.
I onaj pick up bi trebao bit interesantan.

Autor Đorđe 12 Nov 2016, 20:08

Djole
GLC je lep, ali manji.
GL je odličan isto, ali veći.
Meni je GLEc trenutni favorit od Merca, uz S klasu, naravno i standardno CLS.
G je druga kategorija, terenac, G500 4x4-2 mi je naj terenac.
Šalimo se malo sa grandovcima, ali meni nije bitno šta ko vozi da bi prema tome birao auto, važno je da se meni svidja.
Tako se meni R klasa svidjala više od ML-a i S klase u to vreme kad se pojavila, iako se većini nije svidjala.

Autor P1 12 Nov 2016, 20:14

GLC je taman a u usporedbi sa GLEc je definitivno ona-manje je više.

R klasa je fantastičan automobil ,ali definitivno neshvaćena , estetski možda malo diskutabilna ali njen glavni problem je to što je vukla prema tom "family carrier" šmeku ,što se u tom cijenovnom razredu shvaća kao non-nobl karakteristika ,stoga nije ni prihvaćena od kupaca tog ranga , iako je,kao sam automobil , što se same vožnje tiče u rangu sa S klasom.
Nisam vozio , ali sam vožen u R klasi , za mene je to auto sve u superlativima.

Autor Đorđe 12 Nov 2016, 20:41

Djordje
GLC jeste potaman.
Ulazio sam i napred i pozadi i zaista je komotan za sve putnike.
Mnogo komotniji nego C klasa recimo, na kojoj se bazira.
GLEc takodje ima mesta, samo treba paziti glavu ko seda pozadi. :)
Jednom kad se smeti, mesta ima.
E sad, GLEc je veći od GLC, pa ovaj izgleda kao detence spram njega. :)
Znaš i sam da većina kupaca SUV-a ne silazi sa asfalta, osim ako su radovi na putu. :)
Zato meni ima smisla sportskija verzija SUV-a.
Kome treba off-road, on će uzeti terenca.
Tako da moćan SUV kao što je GLEc iz moje perspektive, ima smisla.
A videćemo tržište šta kaže.
Jedared W211 bio parkiran pored R klase, ko igračka spram R-a. :)
Imaš utisak da bi mogao W211 da uparkiraš u R klasu. :)
Meni se svidja ona pre restajlinga, crna sa sivim, bez AMG paketa.
AMG paket samo na srebrnu.
Ona mu dodje kao mešavina E, ML-a i S-a, što se meni svidja.
Pokupila najbolje od svih, praktična, prostrana, upotrebljiva.
Meni je i moćnija od S-a 221.
Sećam se kad je izašla , long crna sa AMG paketom, iz profila baš moćna, bomba.
Kažu da je za duža putovanja u rangu S klase ako ne i iznad.

Autor P1 12 Nov 2016, 20:51