
Uprkos njegovom 3D dizajnu karoserije, AC Schnitzer točkovima i Akrapovič izduvnom sistemu, ovaj BMW X6M ipak samo predstavlja kotrljajuću reklamu M Performance ogranka brenda.
Sve, od njegove boje, pa do detalja na karoseriji i u enterijeru, jasno naglašava da je ovde reč o velikom M modelu i to u veoma oficijalnom maniru, zahvaljujući crveno-plavoj kombinaciji koja može biti pronađena širom vozila.

Ovaj automobil je postavljen na štandu kompanije u Abu Dabiju, a takođe poseduje M Performance karbonske presvlake retrovizora, M Performance upravljač, ali i karbonski selektor brzina, komplet metalnih pedala, masku hladnjaka u obliku grudnog koša i CNU oznaku na zadnjem delu.

Ipak, ono što ga najvše razdvaja od ostalih modela iste serije, jeste oprema za karoseriju koja je kreirana 3D tehnologijama dizajna, koja je takođe primenjena i na prednjem spojleru, bočnim pragovima i zadnjem difuzoru. Prilagođeni točkovi od 22 inča predstavljaju pravi izuzetak zahvaljujući svom dizajnu duplih krakova i sjajno crnim finišima.

Što se tiče performansi, regularni model X6M poseduje 575 ks i 750 Nm obrtnog momenta, što rezultira sprintom do stotke iz mesta za samo 4,2 sekunde. Ovo je definitivno najbrži terenac na svetu i u to ne postoji nikava sumnja.
Izvor: Autoexclusive.rs
BMW X6M - u čast svim M modelima?! Stvarno je ovo debelo prase ogledni primjer Motorsport filozofije...
"Ovo je definitivno najbrži terenac na svetu i u to ne postoji nikava sumnja." Svakako je ovo jedan od brzih SUV-ova, posle Bentlija Bentayge ali koristiti rec "terenac" za ovakve automobile je glupost. Terenci su Jeep Wrangler, Land Cruiser, LR Defender itd. ovo moze jedino da bude u kategoriji "ivicnjak terenac".
Presmešno je što ljudi daju mala bogatstva na ovakve automobile, da ne kažem kompleksomobile... Ne bi se usudio da komentarišem X6M na ovaj način da i sam ne vozim automobil koji je višeg cenovnog ranga, ali pošto vozim i pošto tu imam dovoljno iskustva - mirne duše mogu reći da su svi kupci X6 ili GLE Coupe a posebno X6M ili GLE 63 AMG - jednostavno budale! Ti automobili jesu super za vožnju, ali realno kupac plaća 30-40000 evra više nego što bi trebao, samo da bude viđen ili da može da kaže kako njegov auto ima ovo ili ono od opreme/motora. Nije to problem samo srpskih vozača, mada je kod nas izraženije - to je problem svuda. Da nije tako, ne bi se takva vozila ni proizvodila, naravno, svet je samo jedno veliko tržište. :) Potpuno bespoentni kompleksomobili... malo je zapravo tužno što postoji veliki broj kupaca...
"Nisam ljubitelj Suv-a iako posedujem jedan. Ne vidim im poentu. Debeli su i tromi. Trose a performanse nigde."
Autor NR 02 Maj 2017, 11:56
:)))
Autor dovlagsi 02 Maj 2017, 11:47
E ako si ti ustanovio da su kupci budale, onda je to to sigurno...
Nego da nije kompleks možda zbog GSI-a ?
Vidim da si "stručno" zaključio da kupci plaćaju 30-40k "više" zbog opreme ili motora.
Izgleda lakše kad iz Kadeta kažeš "ma ovaj je kompleksaš".
Ok je da se nekom ne svidja, kao što se nekom svidja, ali ovde je nešto drugo u pitanju.