home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Porsche 911K Outlaw Emory Motorsport

U američkoj kompaniji Emory Motorsport su inspiraciju za restauraciju i modifikaciju Porschea 911 iz 1968. godine potražili u Porscheovim trkačkim aktivnostima u šezdesetim godinama prošlog veka.

Porsche 911K Outlaw Emory Motorsport

Nakon nekoliko projekata restauracije i modifikacije Porschea 356, po kojima je kompanija Emory Motorsport uveliko prepoznatljiva širom sveta, u Kaliforniji su ovaj put ponudili svoje rešenje na temu Porschea 911 koji bi trebalo da se svidi svima koji cene rad Singera i još nekoliko kompanija u kojima starim otpisanim Porscheima 911 daju novi život.

Porsche 911K Outlaw Emory Motorsport

U Emoryju su za osnovu restauracije i modifikacije iskoristili Porsche 911K iz 1968. godine, a sve što su na kraju uradili bi trebalo da podseća na Porscheove trkačke aktivnosti iz davnih šezdesetih godina.

Porsche 911K Outlaw Emory Motorsport

U zahtevnom procesu restauracije i modifikacije, kojim se pojedini elementi automobila prilagođavaju današnjim standardima i potrebama, u Emory Motorsportu su još jednom pokazali da spadaju među najbolje u svom poslu, jer je 911K Outlaw (inspirisan modelom 908-010) upravo onakav kakav treba da bude automobil čiju klasičnu notu ne sme da naruši implementirana moderna tehnologija.

Napravljen za posebnog kupca, 911K Outlaw je ofarban po uzoru na pomenuti legendarni trkački Porsche 908-010 koji je nekada vozio Vic Elford, a originalnosti doprinosi i ručno nacrtani logo kompanije Mobil Pegasus. Među zgodne detalje na karoseriji spadaju mrežice na otvorima za vazduh, dodatna svetla na prednjem poklopcu i crvene trubice vazdušne sirene.

Unutrašnjost je oplemenjenja prednjim sedištima po uzoru na sedišta iz 908-ice, a pored sigurnosnih pojaseva s pet tačaka učvršćivanja nezaobilazan detalj u svim restauriranim i modifikovanim Porscheima 911 je i legendarni trokraki upravljač Momo Prototipo.

911K Outlaw pokreće atmosferski 2,5-litarski 6-cilindarski boxer motor (sa Weber karburatorima) koji uz adekvatne modifikacije razvija 190 konjskih snaga. Kočnice su pozajmljene s originalnog modela 911S. Na posebnim 15-inčnim felnama s centralnom maticom za pričvršćivanje su adekvatne Pirelli gume, a vrhunskoj upravljivosti laganog automobila dodatno pomaže i KW višestruko podesivo oslanjanje.

Izvor: Klix.ba / Motor1. com

Foto: Emory Motorsport



čitanja : 233



Komentari