
Tjuneri Barracuda Racing Wheels i Giacuzzo su sarađivali u nastojanju da dodatno pojačaju sportski izgled Kijinog kompakta, u varijantama ProCeed GT i Ceed GT.
Kao baze za modifikacije su korišćeni aktuelni facelift ProCeed GT i prethodni facelift Ceed GT, a uglavnom su fokusirane na spoljašnji dizajn. Intrigantniji model od dva je dobio novi set laganih 19-inčnih naplataka Barracuda Dragoon završenih u sjajnoj crnoj boji, obuvenih u gume dimenzija 225/35.

Srebrno lakirani ProCeed je već imao sportski bodykit GT varijante s većim otvorima za branike plus sjajnim crnim i crvenim detaljima na donjem delu karoserije. Ono što je novo su Giacuzzovi dodaci, uključujući novi prednji spliter, puno veći krovni spojler i produžeci zadnjeg praga, sve završeno u sjajnoj crnoj boji. Oslanjanje vozila je takođe spušteno uz pomoć Eibach opruga, navodi Jutarnji.hr.
Hatchback Ceed je dobio isti dizajn za 19-inčne točkove, ali drugačiju sjajnu bronzanu završnicu, u kontrastu s crnom spoljašnjom nijansom. Ovde Giacuzzo bodykit s aerodinamičnim proširenjima na branicima i bočnim pragovima dobija bronzane odsjaje, koji se slažu s bojom naplataka i GT amblemom na zatamnjenoj rešetki. Vrhunac su četvorostruke izduvne cevi koje štrče iz difuzora, zbog čega izgleda kao pravi hot-hatch.

Predvodnici performansi Ceed/ProCeed linije su opremljeni istim 1,6 litarskim četvorocilindričnim T-GDI motorom s turbom, koji proizvodi respektabilnih 204KS (150 kW) i 265 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa sedmostepenim DCT automatikom, koji snagu šalje na prednje točkove.
Kao rezultat toga, Ceed GT ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde, dok nešto duži i teži ProCeed GT treba 7,5 sekundi. Oba imaju najveću brzinu od 225 km/h.
Pretpostavljamo da će Eibach opruge i šire gume ovih primeraka dodatno poboljšati upravljivost. Tjuner nije otkrio cene za pakete, ali vlasnici Ceeda i ProCeeda mogu da ih kontaktiraju za dodatne informacije.
Izvor: Jutarnji.hr
Foto: Giacuzzo / Barracuda