
DMC je dugo bio poznat kao specijalista za preradu luksuznih automobila, a brend Maserati je prvi put dotaknut kada je DMC lansirao Gran Turismo “Sovrano” 2011. Sada je moderna i sportska konverzija Maseratija MC20 još jednom dokaz činjenice da DMC ima odlično znanje kada je u pitanju prilagođavanje italijanskih vrhunskih sportskih automobila.
Već na prvi pogled pažnju privlače upečatljive DMC modifikacije karoserije: novodizajnirani prednji branik sa diskretnim GT3 ventilacionim otvorima daje prednjem delu znatno sportskiji izgled, a rešetka hladnjaka od ugljeničnih vlakana naglašava čuveni trozubac Maseratija u centru. Dodatni otvori za vazduh omogućavaju novoj haubi lake konstrukcije da optimalno reguliše temperaturu u motornom prostoru.

Međutim, najznačajnije je DMC zadnje krilo, spojler od ugljeničnih vlakana specijalno razvijen za MC20. MC20 takođe deluje mnogo bliže asfaltu zahvaljujući dubokim pragovima vrata. Spojler od ugljeničnih vlakana pozadi i difuzor upotpunjuju sportski izgled.

DMC koristi i progresivno sportsko vešanje na prednjoj i zadnjoj osovini, koje spuštaju težište vozila za oko 30 milimetara. Kontakt sa asfaltom održavaju prednje gume 255/30 R20 i zadnje 305/30 R21.
Maserati MC20 i C20 Cielo takođe dobijaju više snagu, zahvaljujući DMC-u. ECU optimizovan za performanse, vazdušni filter sa povećanim protokom vazduha i sportski izduvni sistem poboljšavaju performanse V6 agregata za 94KS (serijski: 621KS / DMC 715KS). Istovremeno, obrtni moment je povećan za oko 108 Nm u poređenju sa serijskim modelima (serijski 538 Nm / DMC 646 Nm).
U unutrašnjosti su najfiniji materijali obrađeni tradicionalnom vrhunskom izradom kako bi se dodao taj individualni dodir DMC-a. Koža koju DMC koristi za unutrašnjost je izdržljiva, ali izuzetno meka. Karirani šav daje eleganciju i sportski duh. Gde god da pogledate: stručna rukotvorina, individualni dizajn i vrhunski kvalitet. Aluminijumske pedale i novi ergonomski dizajnirani sportski volan su dodatni vizuelni detalji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs