
Brabus je već primenio svoju magiju na najnovijoj generaciji Mercedesove S Klase, ali ovo je prvi put da se "dočepao" produžene Maybachove verzije.

Model je nazvan 600 Masterpiece i zaista opravdava epitet remek-dela. Baziran je na modelu S580 4Matic koji pokreće V8 motor. Zanimljivo, poklopac motora sadrži logotip kompanije između dve velike V12 oznake koje su rezervisane za flagship S680 model.

Luksuzni sedan je dobio suptilni body kit sačinjen od komponenti napravljenih od ugljeničnih vlakana sa sjajnom ili mat završnom obradom, a koje se slažu sa tamnim hromiranim elementima. Iz Brabusa kažu da body kit nema samo vizuelni efekat, nego da ima i funkcionalnu ulogu. Prednji lip spojler je usavršen u vazdušnom tunelu s ciljem smanjenja podizanja prednje osovine i boljeg protoka vazduha do prednjih kočnica i hladnjaka.

Nazad je difuzor s velikim izrezima namenjenim završecima cevi sportskog izduvnog sistema. Na automobilu su dobro poznate Brabusove 22-inčne Monoblock felne s tamnim hromiranim izgledom, a na njima su gume Pirelli P Zero gome dimenzija 265/35 ZR22 napjed i 305/30 ZR22 pozadi. Inženjeri iz Bottropa su takođe spustili automobil za 20 mm nakon što su poradili na vazdušnom oslanjanju.

Model 600 Masterpiece pokreće V8 twin-turbo motor koji razvija 591KS i 800 Nm obrtnog momenta. Poboljšanja Maybach S Klasa sada od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 4,5 sekundi i postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Posebnu pažnju privlači kožom kompletno presvučena unutrašnjost tirkizne boje uključujući plafon i patosnice, a krase je i detalji od ugljeničnih vlakana.
Unutrašnjost možda nije po svačijem ukusu, ali je u modifikovanju Maybach S Klase samo nebo granica jer Brabus pravi ovakve automobile po preciznim specifikacijama kupca.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Brabus