
Ako ste jedan od onih srećnika koji su imali priliku da se voze u CX-u, sve je jasno. To je automobil kojeg će teško može da nadmaši neki drugi Citroen, bar od onih novijih. Istina, bezvremenski XM je nasledio deo te harizme, ali...
A otkako je stigao novi C5 X, mnogi pokušavaju da ga poveže s istorijskim velikim Citroenima, pa i s CX-om. A u Kini su napravili upravo to.
C5 X ima jedan veliki nedostatak, a to je izražena visina. Dodamo li tome izostanak slavnog hidrauličnog oslanjanja zvuči nemogućim povezati ga s CX-om. Ne i za Kineze koji su C5 za početak opremili podesivim, ali sada vazdušnim oslanjanjam. C5 X sada ima hod po visini od 100 mm, navodi Index.hr.
You Tube kanal Bai Ning’s car time nakon toga otkriva sledeći korak. Poradilo se i na silueti, pa je kao najprepoznatljiviji dodatak stiglo delimično prekrivanje zadnjih točkova - stil premijerno predstavljen na možda još posebnijem DS-u. Donji deo vozila je dobio hromirani finiš, dok su pojedini detalji lakirani u boju karoserije. Možda najefektnija novost su naplaci. Utisak jeste da na boku vozila ima još posla, pre svega u oblikovanju blatobrana.
Enterijer je ostao moderan, ali je sada presvučen u kombinaciji bež boje presvlaka i obloga te braon boje armature. Time je novi Citroen dobio premium osećaj.
Koliko se može saznati iz video materijala, u pitanju je čisti unikat te se u budućnosti ne planira ovakav set u slobodnoj prodaji.
Izvor: Index.hr
Screenshot: YouTube