
Proizvodnja Honde S2000 je okončana 2009. godine ali ovaj model i dalje itekako živi u srcima entuzijasta. Međutim, tokom devetogodišnje proizvodnje nikad nije stigla Type R verzija, a iako će neki reći da ovom sportskom automobilu nisu ni potrebna poboljšanja, Evasive Motorsports je otišao korak dalje.
Kada se sastavlja automobil u Type R duhu, početak s Type R motorom je prilično dobra ideja iako se neki puristi neće složiti. Atmosferski četvorocilindrični F20 motor je zamenjen K20 turbo motorom iz prethodne generacije modela Civic Type R. Evasive je ugradio svoju specijalnu usisnu granu te poboljšani downpipe, kao i Mugen karbonski usis i MoTec M140 sistem upravljanja motorom kako bi sve zajedno funkcionisalo na pravi način.

U svojoj osnovnoj formi S2000R razvija 306 KS kao i FK8 Civic Type R, ali Evasive Motorsports nudi i dodatna poboljšanja za one koji žele još više snage. Ipak, ti detalji još uvek nisu objavljeni. Originalni 6-stepeni manuelni menjač modela S2000 je zadržan, a tu je i unapređeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Za zaustavljanje se brinu Brembo kočiona klešta sa šest klipova napred i 14-inčni diskovi. Pozadi su klešta s četiri klipa. Deo paketa je i poboljšano oslanjanje.

Klasična instrument tabla je zamenjena digitalnim MoTec Screen ekranom, u unutrašnjosti su sada nova Recaro sedišta, a odlikuju je alkantara i karbonski detalji. Suptilni body kit čini automobil atraktivnijim, a podrazumeva novi karbonski lip spojler, prednju masku 20th Anniversary S200, široke prednje blatobrane i mnogo karbona, posebno za haubu, poklopac prtljažnika i zadnji spojler.

Automobil na fotografijama ima oznaku 000 jer se radi o funkcionalnom prototipu. Evasive Motorsports nudi gotov automobil, ali i prima automobile klijenata na konverziju. Cene će biti objavljene nešto kasnije.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Evasive Motorsports