
Porsche Cayman GT4 RS može da se unapredi Manthey paketom koji pomaže da se poboljšaju performanse na stazi.
S tim u vezi, odmah i podatak da je Cayman GT4 RS opremljen novim Manthey kompletom stazu Nirburgring prešao za samo 7:03.121 minuta, što je 6.179 sekundi brže od standardnog automobila i samo četiri sekunde sporije od 918 Spydera.

U poboljšanju performansi GT4 RS, Manthey međutim nije krenuo lakim putem povećanja snage i obrtnog momenta 4,0 litarskog šestocilindričnog motora. Umesto toga, fokusirao se na aerodinamiku i oslanjanje.
Izmene počinju na prednjem kraju gde se nalazi veći prednji razdelnik, a skriveno od pogleda je novo podvozje od ugljeničnih vlakana koje takođe pomaže u povećanju potisne sile preko prednje osovine. Manthey je takođe razvio novo zadnje krilo za GT4 RS koje je 86 mm šire. Ovo novo krilo nudi četiri različita položaja podešavanja i s obzirom na to da daje više potisne sile od standardnog krila, Manthey je morao da ojača poklopac motora ugljeničnim vlaknima.

Manthey kaže da se sa novim zadnjim krilom u njegovom najagresivnijem položaju ukupna sila potiska povećava sa 88,9 kg na 168,7 kg pri 200 km/h.
Uz doterano oslanjanje, Manthey se takođe pozabavio i kočionim sistemom.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs