home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Boschert B300

Firme kao što su Styling Garage i Sbarro su Gullwing vrata stavljale na veliki C126 (500SEC) coupe, ali možda je bolje rešenje i najređe, manji Boschert B300.

Počevši s bazom običnog 300CE modela, coupe verzijom limuzine E-klase iz 1980-ih, Hartmut Boschert je pomerio C-stub napred za 250 mm, zatim dodao dodatnu čvrstoću pragovima i krovu da bi omogućio ugradnju "gullwing" vrata, tako da su putnici mogli da pristupe i prednjim i zadnjim sedištima.

Boschert B300

Kako navodi Jutarnji.hr, prednja sediša su pozajmljena od tada novog R129 SL, ali što je još važnije, bio je tu i elegantan nos, kojeg je Boschert ugradio na školjku E-klase.

Boschert B300

Ali postojala je jedna stvar koju je SL imao, a 300 CE nije, a to je bila V8 opcija, pa je Boschertov Coupe napravljen s 3,0 litarskim "šestocilindrašem" opremljen s dve turbine. Nadogradnja je povećala snagu na 283 KS, iako je to još uvek bilo daleko od 326 KS, koliko je isporučivao SL500.

Boschert B300

I dok je SL500 bio skup, nije bio skup kao Boschert coupe, tako da je coupe dobio dosta publiciteta na Sajmu automobila u Frankfurtu 1989., ali ne i mnogo narudžbina. Boschert se nadao da će napraviti 300 automobila, ali na kraju je prodao samo 10 i nijedan od njih nije naručen sa skupljom opcijom "gullwing" vrata, što ovaj originalni izložbeni automobil čini jedinim te vrste.

Nedavno osvežen novom bojom i presvlakama, na aukciji je RM Sotheby‘sa, i očekuje se da će biti prodat za 250.000 do 300.000 evra.

Izvor: Jutarnji.hr / Carscoops.com

Foto: RM Sotheby‘s



čitanja : 716



Komentari