home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes 500 SEC Gullwing

Mercedes C126 je jedan od najpopularnijih klasičnih automobila ove marke na svetu. Druga generacija S klase u Coupe verziji je izuzetno popularna u prestižnoj 500 SEC varijanti. S klasa u svojoj Coupe varijanti s V8 motorom je bila jedan od najprestižnijih automobila na svetu do 1985. godine, a zatim je usledio još moćniji 560 SEC. Ali najveće cene na tržištu oldtajmera danas postiže verzija koju Mercedes nikada nije zvanično prodavao. Naime, reč je o preradi.

Automobil je kreacija nemačke firme za preradu automobila SGS Styling Garage i poseban je po svojim krilnim "Gullwing" vratima u stilu legendarnog 300 SL. Kompanija je svojevremeno proizvela samo 57 primeraka prerađenih 500 SEC i 560 SEC, a u Nemačkoj trenutno zvanično postoje samo tri primerka. Jedan od njih je ponuđen na prodaju, a prodavac je sama firma koja ga je proizvela, SGS Styling Garage. Ponuđeni 500 SEC je prešao samo 12.000 kilometara, prvi put je registrovan u junu 1985. godine i ima motor snage 379 KS, navodi Jutarnji.hr.

Mercedes 500 SEC Gullwing

Ali, onaj ko želi ovaj poseban Mercedes, moraće duboko da zavuče ruku u džep jer kompanija za ovaj primerak traži čak 500.000 evra. To je ogroman novac s obzirom na to da se "obični" modeli 500 SEC trenutno prodaju za od 10.000 pa do oko 50.000 evra u zavisnosti od stanja, dok su cene za 560 SEC od otprilike 20.000 do oko 60.000 evra.

Iako je cena za ovu "Gullwing" S klasu ogromna, ne treba zanemariti da je u tehnološkom smislu ovo praktično nov automobil jer ima samo 12.000 kilometara. Slično očuvani klasični 560 SEC je prodat pre dve godine u Nemačkoj za čak 138.500 evra što jasno pokazuje koliko stanje automobila može da podigne njegovu cenu.

Faktor koji diže cenu je takođe činjenica da se radi o apsolutnom raritetu. Proizvedeno ih je vrlo malo jer je sama prerada bila izuzetno skupa i tada je koštala 80.000 maraka.To je bilo skoro na nivou cene čitavog automobila bez prerade. On je naime tada koštao oko 100.000 nemačkih maraka.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Styling-garage.com



čitanja : 1859



Komentari