
RSR Project iza sebe ima niz sjajnih kreacija, koje su dizajnirane da se voze, a ne da služe kao izložbeno umetničko delo.

Novi projekat odaje počast originalnom trkačkom automobilu Rennsport Rennwagen (RSR) te je svoj život započeo kao model iz 1986. godine. RSR Project je povećao zapreminu motora s 3,2 na 3,4 litra te je iz njega izvukao 235 KS. To je manje od polovine snage koju poseduju aktuelni Porscheovi atmosferski flagshipi, ali ipak dovoljno da se vozač sjajno zabavi u automobilu koji je kompaktan i lagan poput stare 911-ke.

RSR Project je modifikovao ECU jedinicu da bi unapredio reakciju na pritisak papučice gasa i "ukupne performanse motora". Takođe, ugrađene su nove bregaste osovine visokih performansi, a kupci koji naruče 911 restomod imaju mogućnost da izaberu 3,2, 3,4 i 3,5 litarski motor. Pored motora, automobil je dobio i nove Bilstein amortizere, a "kotrlja" se na 15-inčnim felnama s Michelin TB-15 gumama. Postavljena su i poboljšana kočiona klešta s četiri klipa.

Vizuelno, Gulf Oil livreja odmah privlači pažnju, a RSR Project je uklonio originalne prednje i zadnje branike. Hauba je napravljena od aluminijuma, dok se nazad nalazi spojler u obliku pačijeg repa. Posebni detalji uključuju novi tepih u unutrašnjosti, kao i novi plafon te klasičnu armaturnu ploču, kao i unapređene merače, trkačku ručicu menjača i zaštitni kavez.

Cena ovakvog automobila iznosi najmanje 375.000 dolara.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: RSR Project