Lab Eleven je još jedna kompanija koja nudi restomod primerke Porschea 911 (pre svega iz 993 generacije). Iako je sedište kompanije u Austriji, glavno postrojenje u kome se sve realizuje je smešteno blizu Milana u Italiji.
Neki paneli karoserije kao što su branici, prednji blatobrani, vrata i haube mogu se zameniti delovima od aluminijuma, magnezijuma ili od ugljeničnih vlakana. Novi paneli su verni tolerancijama fabričkih specifikacija kako bi zadržali OEM izgled.
Nakon osvežavanja karoserije, automobil se farba u jednu od 100+ originalnih Porsche boja, od kojih neke vuku korene iz ere 356. Alternativno, postoji i preko 200 dodatnih boja po želji.
Italijanska ekspertiza je uočljiva unutra gde automobili dobijaju retro tretman sa tkaninama i kožom evropskog porekla.
Automobil dobija i moderan infotainment sistem kiji se uklapa sa ostatkom kontrolne table.
Što se tiče mehanike, motori se ne obnavljaju u Italiji. Umesto toga, oni se šalju nemačkom partneru u Baden-Virtemberg, blizu Štutgarta. To je mesto gde se većina delova ponovo obrađuje. Šestostepeni manuelni menjač prolazi kroz isti proces.
U zavisnosti od toga šta kupac želi, šestocilindrični motor se nudi u zapreminama od 3.6, 3.8 i 4.0L sa snagom od 300 do 400 KS.
Standardna SportTouren verzija se nudi zajedno sa snažnijim Sportwagen izdanjem, a oba su dostupna kao kupe ili targa. Tu je i Project Rennen kao derivat fokusiran na stazu, inspirisan klasičnim 911 R iz 1967.
Sve u svemu, u svaki automobil je uloženo skoro 4.000 sati rada.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs