home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Tedson Etna
 
Novi Gallardo restomod je nazvan Etna, a delo je hrvatskog Tedson Motorsa.

Tedson Etna

Kako se navodi u vesti, širi je 6 cm od standardnog modela i leži niže zbog agresivnijeg stava. Prednji deo je prošao kroz fejslift, izgubio je ventilacione otvore sa obe strane branika, a tu su i veći otvori ispred zadnjih lukova.

Tedson Etna

Linija krova dobija poklopac u boji karoserije kako bi se neprimetno povezao sa zadnjim spojlerom, dok zadnji svetlosni potpisi izgledaju drugačije.

Tedson Etna

V10 motor je pojačan za 80 KS u odnosu na standardni Gallardo pa sada raspolaže sa 600 KS, dok crvena linija skače na 10.000 o/min.

Tedson Etna

Tedson ističe da će raditi samo na verzijama sa automatskim menjačem da bi „očuvao automobile sa ručnim menjačima za buduće generacije“.

Tedson Etna

Sem toga, tu su i izduvni sistem od titanijuma, komponente vešanja preuzete od Gallarda Super Trofeo i brojni elementi od ugljeničnih vlakana da bi automobil bio oko 200 kg lakši.

Tedson Etna

Šef kompanije Tedson Goran Turkić kaže: „Gallardo prve generacije se istakao po svom atmosferskom V10 motoru i manuelnom menjaču - retka formula u današnjem digitalnom dobu superautomobila. Naš cilj sa Etnom je bio jasan: učiniti ga lakšim, jačim i osetljivijim, a istovremeno poboljšati njegovu analognu dušu.”

Pored donatorskog automobila i najmanje 625.000 funti, potencijalni klijent mora da ima i strpljenje jer je potrebno godinu dana da Tedson realizuje konverziju.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 650



Komentari