

U pitanju je prvi projekat novog brenda Get Lost koji je osnovao automobilski fotograf GF Villiams, pri čemu bi kasnije ove godine mogla da startuje i njegova proizvodnja (u ograničenoj seriji).

Transformacija je imala za cilj da „pomeša sposobnosti inspirisane relijem, praktičnost putovanja i inovacije vođene dizajnom“ u jednom paketu sa dva sedišta. Da bi se to postiglo, osnovna karoserija Elise je uglavnom ostala nepromenjena, ali se nalazi značajno više, na većim točkovima u reli stilu i sa off-road gumama.

Da bi se novi paket točkova i guma uklopio u karoseriju, tim Get Lost je predvideo proširenja blatobrana u crnoj boji, kojima se pridružuje set visoko postavljenih svetla za vožnju, kao i novi retrovizori i LED farovi.

Tu su i modifikovano vešanje, širi tragovi točkova, novi krovni otvor za vazduh i posebno mesto za rezervni točak u zadnjem delu.

Get Lost dodaje da Project Safari koristi drugačiji pogonski sklop od originalnog 1,8 litarskog četvorocilindričnog benzinskog motora koji je isporučivao Rover, uz najavu da će nova jedinica „doneti performanse i pouzdanost kakve želite u ovakvom automobilu“. Potencijalni kandidati uključuju Hondinu K-seriju i Fordove četvorocilindrične motore Duratec.
Izmene zaokružuje potpuno obnovljena unutrašnjost sa braon alkantarom, koja celoj kabini daje luksuzniji osećaj.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs