
Promocija je održana na ABT-ovom događaju “Friends of ABT” u Nemačkoj, gde je 25 jedinica rasprodato za samo tri sata. Potražnja je bila toliko velika da je ABT povećao seriju na 30 jedinica da bi zadovoljio svoje kupce.

Izvršni direktor ABT grupe Hans-Jirgen Abt je podelio sentimentalnu vrednost koju Ur-Quattro ima za njega. Kada je preuzeo posao sa tjuningom od svog oca, nasledio je automobil i odmah počeo da ga modifikuje. Njegova ažuriranja su uključivala proširene blatobrane, felne od magnezijuma i delove sa modela Sport Quattro, kao što su maska i farovi.
Ograničena serija ovog Ur-Quattro modela se drži iste formule. Iako ne deli kultno kratko međuosovinsko rastojanje modela Sport Quattro, redizajnirani prednji deo ga čini veoma sličnim ultra-retkom homologacionom specijalu. Audi je proizveo 11.452 primerka modela Ur-Quattro od 1980. do 1991. godine, dok je napravljeno samo 214 jedinica verzije Sport Quattro, uključujući 164 drumska primerka.

Body kit je napravljen od kevlara i ugljeničnih vlakana, a pored širokih blatobrana i novih branika, ima i ventilisanu haubu i upadljivo zadnje krilo.
U unutrašnjosti su sportska sedišta i žaštitini kavez, a kupci će takođe imati priliku da personalizuju kabinu putem ABT-ovog Individualnog programa, osiguravajući da nijedan automobil nije potpuno isti.
Ispod haube se nalazi 2,5 itarski petocilindrični turbo motor iz modernog Audija RS modela, verovatno iz RS3 ili TT RS. Motor raspolaže sa 390 kW/530 KS, što je značajno više od originalnog Ur-Quattro modela od 147 kW/200 KS.
Da bi se nosio sa dodatnom snagom, ABT je opremio Ur-Quattro sa ABS-om, pri čemu tjuner nije otkrio nikakve informacije o izmenama vešanja.
Cena u vesti nije navedena.
Hans-Jirgen Abt je na kraju napomenuo da je izuzetno pozitivan odgovor kupaca na ovu prepravku dao timu „hrabrosti“ da istraži i druge ideje.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs