
Opcije od ugljeničnih vlakana kreću se od haube do krovnih i zadnjih spojlera, prednjih elemenata, kao i poklopaca retrovizora.
Sa Novitec Esteso paketom, Urus SE je sada širok 2181 mm u poređenju sa standardnih 2022 mm.

Novitec je takođe pripremio kovane felne od 23 inča u tri dizajna. Ove felne se nazivaju NL4, NL5 i NL6, pri čemu komplet košta 10.759,50 evra na nemačkom tržištu
Tu je i izduvni sistem od nerđajućeg čelika a takođe treba pomenuti brušene, crne i zlatne izduvne cevi, zajedno sa Novitec oznakom motornog prostora.

Distancijali su dostupni i za standardne i za kovane felne serije NL, dok Novitec CAN-Tronic modul spušta automobil za 25 milimetara.

Novitec ne nudi posebna poboljšanja za povećanje snage za Urus SE u vreme pisanja ovog teksta.
Fabrički Urus SE dolazi sa kominacijom 4,0 litarskog V8 twin-turbo motora sa 620 konjskih snaga, elektromotora sa 192 KS, litijum-jonske baterije od 25,9 kWh i osmostepenog automatskog menjača, održavajući uzbudljive performanse po kojima su Lamborghini vozila poznata.
Ova integracija omogućava Urusu SE da postigne kumulativnu snagu od 800 KS i obrtni moment od 950 Nm. Takve brojke ne samo da obezbeđuju odlično ubrzanje i najveću brzinu preko 300 km/h (do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde, uz maksimalnih 312 km/h), već doprinose glatkom iskustvu vožnje sa brzim odzivom pri različitim brzinama.
Sistem pruža 60 km električnog dometa, pri čemu u EV režimu može da krstari do 130 km/h pre nego što benzinski motor glatko preuzme kontrolu.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs