home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Austrijski tjuner Schubert od nedavno za drugu generaciju BMW-ovog novog Minija Cooper i Cooper S (model R56 sa 120 odnosno 175 konja), nudi novi i agresivan aerodinamički body kit, nazvan Coyote. Aerodinamički paket obuhvata već standardne elemente poput novog prednjeg branika sa integrisanim spojlerom, moćnije pragove i novog zadnjeg branika sa integrisanim novim završetkom izduvne cevi. Ceo ovaj vizuelni paket, koji Minija čini nižim nego što u stvari jeste, košta tačno 1555 evra, a u kombinaciji sa atraktivnijim alu točkovima i nekom drečavom bojom, sigurno će privući pažnju i izazvati komentare slučajnih prolaznika (bilo pozitivne, bilo negativne).    





Elia Renault Twingo GT-R

26 Avg 2007 - 01:16 Tuning Link

Dok i dalje strpljivo čekamo na najavljeni fabrički Renault Twingo RS sa 135-140 konja (stiže na salon u Ženevi narednog proleća), nemački tjuner Elia je rešio da već na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu predstavi svoje viđenje kako bi taj najsportskiji Twingo trebao da izgleda. Elia je svoj Twingo nazvao GT-R (nastao je na bazi Twinga GT sa 74kW/100KS), i sudeći prema ovim prvim skicama, Twingo GT-R zahvaljujući novom body paketu odlikuje prilično agresivan nastup (novi branici sa spojlerima, pragovi, zadnji difuzor). Uz taj neizbežan aerodinamički kit, GT-R karakteriše i doterano ogibljenje, pojačani kočioni sistem, novi sportski izduvni sistem sa dva završetka, veći i atraktivniji točkovi i naravno pojačani 1,2 litarski turbo motor, koji umesto serijskih 100KS, ovde razvija od 130 do 140 konja (precizni podaci nažalost još nisu objavljeni, pa nema ni podataka o ubrzanju do stotke i maksimalnoj brzini ovog Twinga GT-R). Više o ovome dakle tek za dve nedelje.

    



Tjuner Heico Sportiv je za vlasnike nove generacije karavanskog Volvoa V70 i njegovog proterenskog brata XC70, pripremio suptilan aero body kit (branici sa spojlerima, pragovi), novi set alu točkova, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, pojačan kočioni sistem, spušteno ogibljenje za 30 mm, unapređeni interijer i pojačanje dizelskih 2,4D i D5 dizel motora (na motor Heico Sportiv daje trogodišnju garanciju). Oba motora sada raspolažu sa 154kW/210KS (serijski 163 odnosno 185KS) i 460Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 230 km/h. Za modele 2,4D, D5, 2,5T, 3,2 i 3,2 AWD Heico u ponudi ima novi izduvni sistem sa dvostrukim završetkom, a spacijalno za model V70 T6, izduvni sistem ima četiri hromirana završetka sa cevima prečnika 76 mm. Kupac može birati između petokrakih alu točkova veličine 18, 19 ili 20 inča (Heico Volution V) ili 18-inčnih desetokrakih točkova, nazvanih Heico Volution X. Promene zaokružuje doterana unutrašnjost, koja je bogatija za dvobojna sedišta u koži i aluminijumske pedale.




Nemački tjuner Mansory se potrudio da zaista temeljito obradi ionako ekskluzivni Bentley Continental GT. Pre svega tu je pojačani 6,0 litarski W12 Biturbo motor, koji sada raspolaže snagom od 478kW/650 KS pri 6100 obrt./min. i 780Nm obrtnog momenta. Snaga se na sva četiri točka prenosi preko 6-stepenog automatskog menjača. Ovaj Continental GT, težak 2475 kg i dugačak 4804 mm, do stotke ubrzava za 4,5 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 330 km/h. Ovako brz i snažan auto zaslužuje i snaže kočnice, pa su prednji diskovi prečnika 415 mm, a zadnji 405 mm. Estetki gledano, Mansory Continental GT raspolaže moćnim aero body paketom, nazvanim Le Mansory (kombinacija reči Mansory i čuvene trkačke staze Le Mans), koji uključuje novi prednji spojler sa integrisanim dnevnim svetlima, dodatnim otvorima za vazduh i elementima od karbon fibera. Tu su i nove bočne "suknjice" i proširenja blatobrana sa dodatnim otvorima za vazduh. Tačka na i su ogromni 22-inčni točkovi (10 x 22) sa gumama 265/35/22 napred, odnosno 305/30/22 pozadi. Ostaje pitanje diskutabilnog odabira boja. Kao i u slučaju nedavne obrade Aston Martina Vanquish S od strane ove iste firme (bio je u crno/žutoj kombinaciji), i Continental GT karakteriše dvobojna kombinacija eksterijera i interijera; u ovom slučaju crna i narandžasta boja. Sva sreća pa je ovaj Le Mansory paket za Continetal GT dostupan samo u limitiranom broju primeraka...




ART Mercedes CLS 374 GTR

24 Avg 2007 - 17:28 Tuning Link

Za ovaj kompletan tjuning projekat ART-u je poslužio serijski Mercedes CLS 350, čiji 3,5 litarski V6 motor sada raspolaže sa 275kW/374KS i 510Nm obrtnog momenta (za poređenje, fabrička verzija ima 200kW/271KS i 350Nm). Naravno, motor nije jedino što je ART promenio na ovom Mercedesu CLS 350. Agresivan i brutalan eksterijer sa aero body paketom u DTM stilu (uključuje nove branike sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerima, proširene blatobrane sa otvorima za vazduh, nove pragove, zadnji difuzor, retrovizore od karbon fibera, novu masku hladnjaka bez prepoznatljivog znaka Mercedesa, kućišta prednjih svetala u crnoj boji, dodatna svetla napred) prati i spušteno ogibljenje za 40 mm, proširen trag točkova (napred 70 mm, a nazad za 80 mm), novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka (po dva na levoj i desnoj strani a svaki prečnika 100 mm), pojačane kočnice (diskovi napred od 255 mm, pozadi 305 mm) i novi šestokraki 20-inčni točkovi u crnoj boji (gume 255/30R20 napred i 305/30R20 nazad), koji se lepo uklapaju sa crnim trkačkim trakama na karoseriji ovog monstruma. Unutrašnjost je obogaćena ergonomski oblikovanim sportskim volanom, detaljima od karbona fibera, a uz doplatu 8640 evra dobijate i kožni interijer. Kada već pominjemo cenu, aero body kit će Vas olakšati za 18.921 evro, prerada motora 19.664 evra, a komplet točkova sa spuštenim ogibljem 7138 evra. Ukratko, za ovakav ART Mercedes CLS 374 GTR treba izdvojiti tačno 154.554 evra.




Britanska tjuning kuća Project Kahn je za vlasnike ionako prestižnog Aston Martina DB9 pripremila novi aerodinamički paket DB9S, koji svojim izgledom podseća na upravo predstavljeni Aston Martin DBS, ali je istovremeno ostao veran originalnim konturama DB9. Iako je dakle već i standardni DB9 sam po sebi dovoljno ekskluzivan i atraktivan auto, ovaj body kit je namenjen onim kupcima, koji žele još individualniji, odnosno personalizovani izgled svog automobila. Ukratko, novi aerodinamički paket sadrži novi prednji i zadnji branik, bočne "suknjice", spojler na poklopcu prtljažnika i 20-inčne Kahn RSV točkove. Rezultat je agresivniji i dinamičniji DB9, koji usput izgleda niži nego što stvarno jeste. Body paket u Velikoj Britaniji košta 6699 funti, a komplet pomenutih točkova okruglo 4000 funti (navedene cene su sa uključenom montažom ali bez poreza). Motor nije diran pa 5,9 litarski V12 agregat (tačna zapremina je 5935 kubika) i dalje razvija 335kW/456KS i 570Nm obrtnog momenta. Sprint do stotke traje svega 4,9 sekunde, a maksimalna brzina ovog lepotana iznosi tačno 300 km/h.



Da je i od odličnog moguće napraviti bolje, vidi se i na primeru Ferrarija 599 GTB Fiorano (6,0 litarski V12 motor sa 456kW/620KS, maksimalna brzina 330 km/h, ubrzanje do 100 km/h za 3,7 sekunde). Naime, perfekcionisti iz nemačke kompanije H&R, specijalizovane za dorade ogibljenja, uzeli su u svoje ruke ovog italijanskog lepotana i još više poboljšali njegove ionako odlične vozne osobine. H&R je Ferrari 599 GTB Fiorano opremio novim oprugama (cena od 1590 evra) i TRAK+ distancijalima, čime je automobilu spušteno težište i povećan trag točkova.



Nemački tjuner Cobra je kupcima upravo ponudio paket za ulepšavanje druge generacije Nissanovog SUV modela X-Trail. Cobra je za vlasnike X-Traila, koji žele ekskluzivniji i individualniji izgled, predvideo nove elemente kao što su prednji bull bar od nerđajućeg čelika, nove pragove za olakšani ulazak u vozilo (takođe od nerđajućeg čelika), dodatna svetla napred, aluminijumsku zaštitu motora (u slučaju off-road izleta), hromirane završetke izduvnog sistema i čitav niz različitih alu točkova veličine 16, 17, 18, 19 ili 20 inča (najveći su nazvani Cobra Technology & Lifestyle Sahara, a opremaju se gumama 245/35 R 20). Cobra takođe nudi i zaštitnu rešetku, kojom je moguće odvojiti putničku kabinu od prostora za prtljag. Vrhunski kvalitet ovih elementa se podrazumeva, pa Cobra za njih odobrava dvogodišnju garanciju bez ograničenja kilometraže.



Irmscher Opel GT

23 Avg 2007 - 01:07 Tuning Link

Nemački Irmscher će uskoro započeti sa prodajom svoje obrade Opelovog roadstera GT (inače kabriolet 2007. godine), koji iz 2,0 litarskog turbo motora sada izvlači 315 konja (fabrički primerak ima 264KS). Vizuelno se Irmscherov GT i ne razlikuje mnogo od serijskog primerka, ali se ipak primećuju nešto dinamičniji prednji deo automobila (novi spojler od 399 evra), spušteno ogibljenje, atraktivni 19-inčni alu točkovi (Irmscher Typ GT-Star sa gumama 245/40 ZR19), novi sportski kožni volan i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa dva odvojena završetka, koji se brinu za odgovarajući sportski zvuk.   



Nemački LSD DOORS je svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u Lamborghini stilu, sada ponudio i vlasnicima aktuelnih modela Forda Fieste i Seata Ibize (tačnije Fieste Type JD 3 u varijanti sa troja vrata i Ibize Type 6L u svim verzijama), čime ovi, pre svega gradski automobili, i te kako dobijaju na ekskluzivnosti i privlačnosti. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na običnim, standardnim modelima Fieste i Ibize (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Cena LSD vrata za Fiestu i Ibizu je identična i u Nemačkoj iznosi 1299 evra.       



MTM Audi TT RTT 400 RS

19 Avg 2007 - 14:55 Tuning Link

Motoren-Technik-Mayer ili kraće MTM, je nemački tjuner (možda najpoznatiji po Audiju TT Bimoto sa dva motora i 1000KS), koji sada svim zainteresovanim nudi i svoju verziju aktuelnog Audija TT pod nazivom TT RTT 400 RS. Broj 400 u imenu nažalost ne znači da ovaj TT postiže maksimalnih 400 km/h (kao pomenuti TT Bimoto), već samo nagoveštava broj konjskih snaga pod poklopcem motora (tačna snaga pojačanog 3,2 litarskog V6 motora inače iznosi 305kW/415KS). Više od pojačanja motora pažnju privlači ubrzanje MTM-a TT RTT 400 RS do 100 km/h, koje je za tačno pola sekunde bolje od nekoliko desetina hiljada evra skupljeg Audija R8 sa 420KS (tačnije MTM Audi TT RTT 400 RS do stotke stiže za 4,1 sekundu, a R8 za 4,6). Ubrzanje do 200 km/h ovaj TT postiže za 15,3 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 282 km/h (R8 može do 301 km/h). MTM se potrudio da njihov TT i vizuelno liči na R8, za šta se brine novi body kit (drugačiji branici sa lamelama i veći otvori za vazduh), koji košta tačno 2000 evra (ovaj MTM Audi TT inače košta 73.000 evra). Novi su i 19-inčni točkovi sa Michelin Pilot Sport gumama, pojačani kočioni sistem (diskovi od 380 mm napred, a 310 mm nazad), sportski izduvni sistem sa četiri završetka (svaki prečnika po 70 mm), a zanimljivo da MTM ovom prilikom nije dirao ogibljenje automobila.



Novitec Fiat Grande Punto X-One je naslednik prošlogodišnjeg Novitecovog Grande Punta Sport, a svojim novim aero body paketom donosi još više vizuelne ekstravagancije nego ranije. Agresivni (u pravom značenju te reči) X-One kit sastoji se od novog prednjeg branika sa spojlerom, novom haubom motora, moćnijih pragova, zadnjeg krovnog spojlera, otvora za vazduh na krovu i novog zadnjeg branika sa difuzorom. Nemački specijalista za obradu italijanskih automobila  je ovom Puntu dodao još i dvodelnu prednju masku hladnjaka, "trepavice" na prednjim svetlima, četiri završetka izduvnog sistema od nerđajućeg čelika (po dva na levoj i desnoj starni, svaki prečnika 90 mm), kao i podešavajuće sportsko ogibljenje, kojim se Punto X-One može spusti za 35 do 75 mm. Tačku na i predstavljaju crni Novitec type N8 točkovi od 18 inča sa gumama 215/35R18. I kabina je dobila par novih detalja u vidu aluminijumskih pedala i crnih patosnica sa crvenim Novitec logom. Što se motora tiče, Novitec je pojačao 1,9 litarski JTD dizelaš (serijski model razvija 96kW/130KS i 280Nm), koji sada raspolaže snagom od 118kW/160KS i 328Nm obrtnog momenta pri 1950 obrt./min. (što je dovoljno da ovaj dizel Punto ubrza do 100 km/h za 8,6 sekundi, dok je maksimalna brzina 210 km/h).




Renault Logan Tuning

17 Avg 2007 - 13:51 Tuning Link

Kao što je poznato, Dacia Logan se u Brazilu prodaje kao Renault Logan, a nedavno je fabrika u Brazilu promovisala i trkačku verziju ovog jeftinog automobila, koji će oduševiti ljubitelje trka i koga pokreće i bioetanol E85 gorivo (kombinacija 85 % etanola i 15 % benzina). Logan Tuning pod haubom ima 1,6 litarski motor sa 16 ventila, koji razvija 110KS pri 5750 obrt,/min. i 148Nm (ako ga pokreće benzin) i 115KS pri 3750 obrt./min. i 152Nm, ako se kao gorivo koristi bioetanol. Auto je napravljen u saradnji sa kompanijama kao što su Elf, Nokia, ATW Motorsport, Eibach, Momo i Siemens VDO. Ipak, motor na bioetanol ne privlači toliku pažnju kao agresivan aero body paket na automobilu. Tu su : atraktivniji prednji branik (sa većim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom), moćniji pragovi, veliko krilo na poklopcu prtljažnika, dve izduvne cevi (u potpunosti integrisane u zadnji branik), kao i upadljiva kombinacija boja (žuta, plava, crna i bela), 19-inčni alu točkovi sa ogovarajućim gumama, spušteno ogibljenje i disk kočnice na zadnjim točkovima. Posebna priča je unutrašnjost Logana Tuning, koja je dobila dvobojna, kožna Recaro sedišta sa izraženim bočnim osloncima, CD/MP3 audio sistem firme Siemens VDO, u kombinaciji sa dva pojačala marke Alpine i četiri zvučnika, od kojih se dva nalaze u prtljažniku.




Hofele Design Audi A5

17 Avg 2007 - 01:02 Tuning Link

Novi paket za ulepšavanje i pojačanje Audijevog A5 stiže iz tjuning firme Hofele Design (specijalista za preradu svih Audijevih modela, naročito onih više klase poput A8, R8 i Q7). Odmah se primećuje namera dizajnera ove kompanije da izgled Audija A5 približe modelu R8, a to je postignuto novim branicima (od visoko kvalitenog PKG materijala) sa velikim otvorima za vazduh (napred) i horizontalnim lamelama (i napred i pozadi), čime je dobijeno ne samo na vizuelnoj sličnosti sa R8, već i na agresivnosti samog A5 Coupea. Hofele je dodao još i spojler na poklopcu prtljažnika, velike ovalne završetke izduvnog sistema (integrisane u zadnji branik), bočne "suknjice" sa dodatnim otvorima za vazduh i Largo –RS 20 točkove (veličine 9Jx20 inča sa gumama 255/30 R 20). Uz sve ovo, auto je spušten za 40 mm, a proširen je i trag točkova. Toliko o novom izgledu. Što se motora tiče, serijski 3,0 litarski TDI dizelaš je pojačan sa 177kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta na 206kW/280KS i 580Nm. Hofele Design sprema i preradu interijera (uključuje upotrebu karbona, egzotičnog drveta i kože), koji će uskoro biti ponuđen kupcima.




Abt Audi S3 sa 310 konja

15 Avg 2007 - 13:38 Tuning Link


Audi S3 sa 265KS i u serijskoj varijanti predstavlja i te kako dinamičan i snažan automobil C segmenta, ali tjuneri misle da uvek ima mesta za raznorazna poboljšanja. Tako je posle tjuniranja Audija S3 od strane tjuning firmi Wimmer (njihov S3 razvija 408KS), B&B (362KS), MTM (330KS), Heron (300KS) i Sportec (takođe 300KS), sada i nemački Abt Sportsline predstavio svoju preradu Audija S3. Rezultat je sportista koji perfektno služi za svakodnevnu upotrebu, ali koji se ne libi da uvek i na svakom mestu bez okolišanja pokaže svoje trkačke gene (naime, za perfektno upravljanje je zaslužno novo ogibljenje, koje je podesio vozač DTM šampionata Christian Abt). Serijski 2,0 litarski TFSI motor je pojačan za 33kW/45KS i 70Nm, odnosno na 228kW/310KS i 420Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekunde i maksimalnih 258 km/h. Abt se, osim za motor, pobrinuo i za atraktivniji izgled i odgovarajući zvuk ovog Audija. Tako je auto dobio Abt-ove AR točkove od 19 inča i novi Abt-ov izduvni sistem, koji se ne brine samo za snažniji i impresivniji izgled zadnjeg dela automobila, već je odgovoran i za tipičan zvuk, koji se očekuje od jednog Abt-a.