On je napomenuo da više ne može da kaže, jer je reč o poslovnoj tajni
"Fijata".
Više o tome biće poznato pošto taj model automobila bude izložen na nekom od
sajmova, rekao je Radojević Tanjugu.
Prvi čovek "Zastave" ne krije zadovoljstvo učinkom pregovora koje je delegacija imala u "Fijatu" iako će, kako je rekao, dinamika
realizacije strateškog sporazuma te fabrike i države Srbije biti usporenija od
očekivanog.
On je rekao i da će "Fijat" osnivački ulog od 200 miliona evra
uplatiti krajem godine, umesto do 31. marta kako je predvidjeno ugovorom.
Radojević je kazao da je, pored proizvodnje "punta", koja će biti
nastavljena u martu, razgovarano o detaljima primene projekta "Fijat Srbija", koji "ni u jednom segmentu neće biti
umanjen".
Zadovoljstvo posetom srpske delegacije, potkrepio je ličnim uverenjem da
"nema govora o zaustavljanju ili odustajanju 'Fijata' od posla sa
Srbijom".
Govoreći o ugovoru, prema kome će u martu početi proizvodnja najmanje 15.000
"punta" koji će nositi oznaku "Fijata", Radojević je potvrdio
da se u ovom trenutku ne zna koliko će radnika biti angažovano na tom poslu.
Ti detalji, prema njegovim rečima, nisu razradjeni, a dodao je da broj
angažovanih radnika ničim nije uslovljen niti je ograničen.
On je podsetio da radnici "Zastave" radili ne radili imaju
obezbedjena primanja u ovoj godini i da im je to omogućila Vlada Srbije.
Posebno važnim, Radojević smatra šansu za dobavljače "Zastave" kojima
se "pruža prilika da se uključe u osvajanje proizvodnje delova za
'punto'".
On je najavio kontakte "Fijatovih" kooperanata sa svojim kolegama u
Srbiji.
Autor : Tanjug.co.yu
evo ja im verujem na rec... :)))))
mislim zasu!
Videli smo, casna rec, sad je sve OK! bruka!
Nije nikakav problem da fjat upati 200 miliona do kraja godine, ali ajde onda lepo neku penal meru za prekoracenje!
Nista strasno... recimo povecanje ucesca drzave u novoj kompaniji za 5% ili povisenje beneficija, ili bilo sta sto ce barem simbolicno pokazati da smo ozbiljan poslovni partner, a ne nepismeni ocajnici!
Problem je sto mi trenutno i jesmo nepismeni ocajnici...
Fiat bez zastave mozda i ima nekakvu buducnost, a kakva je buducnost zastave bez fiata?
Cime mi to mozemo njih da nateramo da nam plate kaznu i penal za to kasnjenje? Jel imas neku ideju u tom pravcu?
Jesi li uopste ikad procitao potpisana dokumenta izmedju fiata i srbije do sada? Da li si siguran da je fiat uopste prekrsio nesto sto je potpisano?
Stvarno smo jak poslovni partner. Fiat treba da da znanje kako se prave moderni automobili, treba da donese opremu za proizvodnju istih, treba da konstruiše automobil koji će se proizvoditi, da kupi repromaterijal za proizvodnju svojim novcem i da plati radnike za vreme dok novoproizvedeni automobil ne počne da se prodaje i vraća novac. Mi treba da damo livadu, utikač za struju i našu dobru volju da se ujutru pojavimo i pravimo automobile.
Ako se fiatu popnemo na glavu oni će sve to njihovo odneti negde drugde gde ne moraju da plaćaju besmislene penale a nama će ostati livada, utikač za struju i dobra volja...
Super smo prošli, baš smo ozbiljan poslovni partner... samo još da pokosimo korov na livadi...