home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferrari je saopštio da je proteklu godinu završio sa prodajom od 6.250 svojih automobila, što je u odnosu na 2008. pad od 5 odsto (tada je plasirano 6.587 komada).

Takođe, i operativni profit je 2009. smanjen sa 341 na 245 miliona evra.

U Evropi je prodaja pala za 6 odsto (kupce su našla 2.752 Ferrarija), a Italija i Nemačka su i dalje dva najveća tržišta za italijansku marku na Starom kontinentu (Italija sa 655 a Nemačka sa 644 primerka).

Rast od 29% je zabeležen na Bliskom istoku (471 komad) i u Kini (gde je prošle godine plasirano 206 Ferrarija), dok je u Severnoj Americi prodato 1.467 jedinica (što je za 200 automobila manje).



čitanja : 731



Komentari