Chrysler povlači 600.000 vozila zbog kvarova

Američki proizvođač automobila Krajsler (Chrysler) povući će 600.000 džipova "rengler" (Jeep Wrangler) i kombija dodž (Dodge) zbog neispravnosti kočnica i elektrike.
Savezno regulatorno telo zaduženo za bezbednost saobraćaja u Americi (NHTSA) saopštilo je danas da će Krajsler povući 288.968 džipova "rengler" proizvedenih od 2006. godine zbog mogućeg propusta koji dovodi do curenja ulja iz kočnica.
Krajsler će takođe povući o 284.831 vozilo marke "dodž grand karavan", proizvedenih 2008. i 2009. godine zbog problema sa kablovima koji mogu da izazovu požar sa unutrašnje strane vrata.
Autor : Beta-AP
Foto : Chrysler
Chrysler opozvao 35.000 Dodge Calibera
Američki "Krajsler" opozvao je oko 35.000 vozila "dodž kaliber" u svetu zbog problema sa usporenim ubrzavanjem pedale, saopštila je američka Nacionalna administracija za bezbednost u saobraćaju (NHTSA), prenele su agencije.

"Krajsler" je opozvao 25.000 "dodž kalibera", model za 2007. godinu, prodatih u SAD i manji broj vozila sa pogonom na četiri točka "džip kompas", takođe modeli za 2007, proizvedenih između marta i maja 2006. Preostala vozila opozvana su u Meksiku, Kanadi i drugim zemljama. Akcelerator pedale pravila je američka kompanija CTS, koja je proizvodila pedale i za "Tojotu" koja je bila prinuđena na seriju masovnog opoziva svojih vozila.
"Krajsler" je obavestio NHTSA da su njegove pedale drugačije izrade i da su različite od opreme u "Tojoti." NHTSA je pokrenula istragu protiv "Krajslera" 29. aprila nakon što je dobila pet prijava problema sa pedalom vozila. Kompanija je saopštila da nije bilo izveštaja o incidentima izazavnim tim problemima i navodi da će opozvana vozila prekontrolisati i pedale zameniti ako je to neophodno.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Dodge
U poredjenju sa "Krajsler"-ovim "propustom koji dovodi do curenja ulja iz kočnica" Toyotin "problem" ispada da je bio potpuno banalan ...
I troškove otklanjanja kvarova snosiće FIAT zar ne?
Kakva dobra politika da se sjebe FIAT i padne u ruke CHRYSLER-a. Živi bili, pa videli
@ Dejan, ne budi insloentan!
I troškove otklanjanja kvarova snosiće FIJAT zar ne?
Kakva dobra politika da se uništi FIJAT i padne u ruke KRAJSLERA. Živi bili, pa videli
@ don
Hvala , zaneo sam se malo, ali to i jeste adekvatna reč, izvinjavam se svim čitaocima i posetiocima bloga, a pre svega Administratoru
@ DejanL,, Istina je u tvom zapazanju, lepo razmisljas ode Fijatt u istoriju, znam sam da ce da ga zrade ko mladog majmuna
Ko ovu dramu rezira?
Vasilije sine sta tebe briga za fiat kad vozis stepway? Ako se dobro secam Dejanche vozi fabiju