home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Američki proizvođač automobila Krajsler (Chrysler) povući će 600.000 džipova "rengler" (Jeep Wrangler) i kombija dodž (Dodge) zbog neispravnosti kočnica i elektrike.

Savezno regulatorno telo zaduženo za bezbednost saobraćaja u Americi (NHTSA) saopštilo je danas da će Krajsler povući 288.968 džipova "rengler" proizvedenih od 2006. godine zbog mogućeg propusta koji dovodi do curenja ulja iz kočnica.

Krajsler će takođe povući o 284.831 vozilo marke "dodž grand karavan", proizvedenih 2008. i 2009. godine zbog problema sa kablovima koji mogu da izazovu požar sa unutrašnje strane vrata.

Autor : Beta-AP

Foto : Chrysler

Chrysler opozvao 35.000 Dodge Calibera 

Američki "Krajsler" opozvao je oko 35.000 vozila "dodž kaliber" u svetu zbog problema sa usporenim ubrzavanjem pedale, saopštila je američka Nacionalna administracija za bezbednost u saobraćaju (NHTSA), prenele su agencije.

"Krajsler" je opozvao 25.000 "dodž kalibera", model za 2007. godinu, prodatih u SAD i manji broj vozila sa pogonom na četiri točka "džip kompas", takođe modeli za 2007, proizvedenih između marta i maja 2006. Preostala vozila opozvana su u Meksiku, Kanadi i drugim zemljama. Akcelerator pedale pravila je američka kompanija CTS, koja je proizvodila pedale i za "Tojotu" koja je bila prinuđena na seriju masovnog opoziva svojih vozila.

"Krajsler" je obavestio NHTSA da su njegove pedale drugačije izrade i da su različite od opreme u "Tojoti." NHTSA je pokrenula istragu protiv "Krajslera" 29. aprila nakon što je dobila pet prijava problema sa pedalom vozila. Kompanija je saopštila da nije bilo izveštaja o incidentima izazavnim tim problemima i navodi da će opozvana vozila prekontrolisati i pedale zameniti ako je to neophodno.

Autor : Tanjug.rs

Foto : Dodge



čitanja : 3796



Komentari

U poredjenju sa "Krajsler"-ovim "propustom koji dovodi do curenja ulja iz kočnica" Toyotin "problem" ispada da je bio potpuno banalan ...

Autor Moron 07 Jun 2010, 20:40

I troškove otklanjanja kvarova snosiće FIAT zar ne?
Kakva dobra politika da se sjebe FIAT i padne u ruke CHRYSLER-a. Živi bili, pa videli

Autor Dejan L 07 Jun 2010, 21:12

Kako da ne...

Autor carobnjak 07 Jun 2010, 21:17

@ Dejan, ne budi insloentan!
I troškove otklanjanja kvarova snosiće FIJAT zar ne?
Kakva dobra politika da se uništi FIJAT i padne u ruke KRAJSLERA. Živi bili, pa videli

Autor don 07 Jun 2010, 21:20

@ don
Hvala , zaneo sam se malo, ali to i jeste adekvatna reč, izvinjavam se svim čitaocima i posetiocima bloga, a pre svega Administratoru

Autor Dejan L 07 Jun 2010, 21:29

@ DejanL,, Istina je u tvom zapazanju, lepo razmisljas ode Fijatt u istoriju, znam sam da ce da ga zrade ko mladog majmuna

Autor Vasa 07 Jun 2010, 21:35

Fiat se iscupao iz mnogo vecih problema... :)))

Autor carobnjak 07 Jun 2010, 21:40

Ko ovu dramu rezira?
Vasilije sine sta tebe briga za fiat kad vozis stepway? Ako se dobro secam Dejanche vozi fabiju

Autor Dimitri 07 Jun 2010, 21:41

Opa, opet prozivke, Dejanče vozi peugeot karavan 2.0 hdi, a fabija stiže krajem jula, početkom avgusta. Ne vozim fiat, ali mi je krivo što će da ga uništi Amerika

Autor Dejan L 07 Jun 2010, 21:50

@Dejan L
ne brini, nece, Fiat zna sta radi...

Autor carobnjak 07 Jun 2010, 21:55

Trebalo bi opoziv zbog dizajna...
Mialim prvo...

Autor Panchev9 07 Jun 2010, 22:06

Ha, ha, ha, to bi bilo najbolje, opoziv zbog dizajna! :)))

Autor Vlada 08 Jun 2010, 15:04