
Volkswagen i MTV mreža su predstavili "MePublic" - globalnu studiju o socijalnim medijima koja pruža uvid u upotrebu medija i koncepte vrednosti među mladim ljudima od 14 do 29 godina. Studija je pokazala, da bi mladi ljudi želeli da ovo umrežavanje prošire i na vozila.
Volkswagen već ima oko 500.000 fanova na Facebook-u i preko 10 miliona
posetilaca na YouTube, što je jedno od najvećih udruženja obožavalaca u
automobilskoj industriji.
Ova studija pokazuje da postoje razlike specifične za svaku zemlju: u Japanu,
npr. 40% omladine prvenstveno koristi mobilni pristup socijalnoj mreži. Dok 57%
mladih u SAD koristi online izvore pri kupovini vozila, a samo 38% to čini u
Japanu. Mladi ljudi se tamo pre odlučuju da potraže savete kod dilerskih kuća.
Istraživanje je pokazalo i dokazalo da automobil i dalje ostaje omiljeni oblik
transporta kod mladih, a socijalne mreže su sjajan način da podrže njihov
životni stil, bilo da traže automobil za sebe, ili pokušavaju da unaprede
iskustvo u vožnji.
Izvor : Porschescg.rs