home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen i MTV mreža su predstavili "MePublic" - globalnu studiju o socijalnim medijima koja pruža uvid u upotrebu medija i koncepte vrednosti među mladim ljudima od 14 do 29 godina. Studija je pokazala, da bi mladi ljudi želeli da ovo umrežavanje prošire i na vozila.

Volkswagen već ima oko 500.000 fanova na Facebook-u i preko 10 miliona posetilaca na YouTube, što je jedno od najvećih udruženja obožavalaca u automobilskoj industriji. 

Ova studija pokazuje da postoje razlike specifične za svaku zemlju: u Japanu, npr. 40% omladine prvenstveno koristi mobilni pristup socijalnoj mreži. Dok 57% mladih u SAD koristi online izvore pri kupovini vozila, a samo 38% to čini u Japanu. Mladi ljudi se tamo pre odlučuju da potraže savete kod dilerskih kuća.

Istraživanje je pokazalo i dokazalo da automobil i dalje ostaje omiljeni oblik transporta kod mladih, a socijalne mreže su sjajan način da podrže njihov životni stil, bilo da traže automobil za sebe, ili pokušavaju da unaprede iskustvo u vožnji.

Izvor : Porschescg.rs
 



čitanja : 995



Komentari

Da nije ovaj sto sedi u Polu mozda iz FIAT-a?

Autor milan 05 Okt 2010, 15:13

Samo da dodam koliko je GLUPO stavljati navigavioni sistem tako nisko u konzoli, a VW to radi godinama!

Autor Moje ime 05 Okt 2010, 15:13

Meni je to bas ok, jer ne volim da mi unoc bije u oci navigacija. Tokom dana bi moglo biti malo vise :)

Autor Aquaviva 05 Okt 2010, 16:09

Ovo je Luka De Meo, bivši direktor marketinga u Fiatu.

Autor Milan2 06 Okt 2010, 08:55