
Čitaoci časopisa "What Car?" su proglasili Škodu za najboljeg proizvodjača za 2010., a Octaviu za najbolji porodični automobil.
Više od 30.000 čitalaca renomiranog časopisa "What Car?", svi sa ličnim iskustvom sa njihovim automobilima, proglasili su Škodu za najboljeg proizvodjača automobila za 2010. godinu.
Pored nagrade za najboljeg proizvodjača, širok dijapazon škodinih vozila dobro je prošao i u pojedinačnoj konkurenciji. Octavia je proglašena za najbolji porodični automobil, dok je karavan verzija bila druga u svojoj konkurenciji, Roomster je bio četvrti u izuzetno jakoj MPV klasi automobila, dok je Yeti završio kao peti u SUV kategoriji. Čak je i u konkurentski najjačoj klasi automobila "mini" Fabia završila u top 10.
Ove nagrade su tako zaokružile izuzetno uspešnu godinu za Škodu, možda i jednu od najuspešnijih ikada, u kojoj je pored svih nagrada u brojnim časopisima Škoda ostvarila i najveću prodaju od svog osnivanja.
Svi Škodini modeli od "male" Fabie pa do luksuznog Superba osvojili su brojne nagrade ove godine. Samo je Superb osvojio nagrade za najbolje porodično vozilo od čitalaca Auto Expressa, kao i nagrade za najbolji porodični karavan, najbolji veliki automobil, najbolji diesel karavan, kao i njbolji luksuzni automobil od čitalaca magazina Top Gear za 2009. godinu. Fabia S2000 je takodje osvojila ovogodišnji reli šampionat.
Izvor : Skoda.co.rs
@Predrag
aha, posto je britanska autoindustrija propala, dobra im je i Skoda...Nema veze, samo da nije Golf! :)))
P.S. imam i ADAC-ov biser u rukavu, samo da dodje prava vest, da ne budem off-topic...:)))
@carobnjak
Vidi gde je Fabia, mada moje prvo iskustvo je pokazalo drugačije:
http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-survey-2010/superminis--the-top-10/250115
Vidi gde je Bravo:
http://www.whatcar.com/car-news/jd-power-survey-2010/the-best-and-worst-cars/250115
@carobnjak
Pogledaj konačnu listu po proizvođačima. Chevrolet je opravdano poslednji (bio sam u ovlašćenom servisu na praksi, pa znam kakva je pouzdanost Chevrolet automobila). Na osnovu toga, verujem da je Fiat zasluženo drugi, ali od pozadi.
http://www.whatcar.com/NonCar/361010340442.jpg
Mogu samo da potvrdim iz licnog iskustva da Skode imaju najbolji odnos kvalitet/cena. A pre Skode sam vozio Toyotu koja je bila vrh sto se tice pouzdanosti.
Doduse, na zivce ide cinjenica da srpska Octavia u najskupljoj opremi nema ESP.
@Predrag
Ima li novi info u vezi Fabie TSI?
Mene jos nisu zvali da pomere rok za Yetija (trebalo bi krajem decembra i dalje, a u medjuvremenu sam dodao jos dodatne opreme.
@lok
Biće proizvedena u 50-oj nedelji, a stiže u 51. :)
Razmišljao sam da li da joj dodam još neku opremu :))
@lok
Nije tačno...
Najskuplja oprema za Octaviu je Laurin&Klement. Taj paket ima ESP...
Takođe ga ima i vRS...
Što se ostalih paketa tiče ( Classic, Ambiente, Elegance ), ESP može da se naruči kao dodatna oprema, osim ako se auto naruči sa DSG menjačem, kada je ESP deo opreme...
Octavia Scout takođe serijski ima ESP (a nema DSG). Dakle, mogli su to glat da ponude u recimo Elegance paketu, al' slađe je da uzmu obaška pare...
Bez obzira, kao porodična limuzina, zaista je u vrhu kada je u pitanju odnos cene i onoga što se za te pare dobije, svaka im čast.
Ustvari, jedva čekam dolazeći Hyundai i40 da "napadne" Oktaviju, biće cene porodičnih limuzina još povoljnije, odnosno za iste pare dobiće se verovatno i ESP i štošta još...
Da, zaboravio sam Octaviu Scout i Octaviu 4x4 koja isto ima ESP, bez obzira na paket ( Ambiente, Elegance )...
Oktavija je jednostavno nepobediv auto u klasi.
U verziji 1,8 TSI Elegance ceo donji deo D segmenta (Accord i slični...) čini smešnim...
Samo se vi smejte, a da ste provozali Accord 2,0 i Octaviju 1,8 TSI zagrcnuli bi ste se...
Nemate pojma koja je to razlika i zato bolje da ćutite...
Rekoh, bez obzira što je Octavia C segment, ceo donji deo D segmenta su značajno slabiji auti i po prostoru i po performansama...
Evo ga opet Pera Kojot suvi genije, samo sa drugim potpisom - da ukaze na svoje genijalno saznanje koje prkosi svemu sto drugi (relevantni + drugi) imaju da kazu na temu.