home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Chevrolet Europe je između januara i juna 2011. prodao ukupno 251.820 automobila, što je povećanje od 18.615 automobila – ili 8% - u odnosu na isti period prošle godine (2010.: 233.205 automobila).  

Chevroletov rast prodaje veći je od onoga u branši, koji iznosi 6%. Chevroletov udeo na evropskom tržištu iznosi 2,4% na bazi prodaje i povećanja učešća u 15 evropskih zemalja. 

„S novim Orlandom, Captivom kao i novim Aveom već u prodajnim salonima i još četiri nova automobila, uključujući i električno vozilo s produžnim dometom Volt, koji će se uskoro naći u prodaji, zaista verujemo da će sve više evropskih kupaca uvideti da Chevrolet nudi izuzetnu vrednost i priliku“, rekao je Wayne Brannon, čovek na čelu Chevroletovih evropskih operacija. „Šta može biti bolje za pravi ulazak u drugi vek postojanja od predstavljanja sedam novih uzbudljivih modela u našoj jubilarnoj godini. Od Sparka do Corvette i od Volta do Camara, ulazimo u nove segmente i postajemo sve važniji igrač na čitavom tržištu“, dodao je Brannon.

U prvoj polovini 2011. godine Chevrolet je zabeležio jak rast prodaje u Rusiji, Nemačkoj, Turskoj, Francuskoj, Danskoj, Austriji i Hrvatskoj. U Rusiji je Chevrolet ponovo najprodavaniji strani brend s tržišnim učešćem od 6,5%.

Chevroletovo najbolje prodavano vozilo u prvih šest meseci 2011. bio je automobil iz segmenta minija – Spark, koji je prodat u 59.358 primeraka. Chevrolet je zadržao svoj udeo u tom evropskom segmentu na 8% te je četvrti po prodaji.

Aveo je u periodu pre izlaska nove generacije prodat u 44.114 primeraka. Sada se u prodajnim salonima nalazi novi Aveo, a novi 1.3 turbo dizelski motor koji emituje manje od 100 g CO2 po kilometru biće predstavljen u avgustu.

Chevroletova limuzina Cruze, koju je Autobest proglasio automobilom godine 2010. (dobila je EuroNCAP-ovih pet zvezdica za bezbednost), prodata je u 36.317 primeraka i ostala je vodeća na tržištu u mnogim državama. Još uvek je Chevroletov globalno najprodavaniji model, a očekuje se da će prodaja i dalje rasti, tim više što će se krajem leta u prodajnim salonima naći i peterovratna varijanta.

U drugom kvartalu 2011. godine Chevrolet je u Evropi prodao 142.711 automobila što je 14.906 vozila više – ili 11,6% - u poređenju sa istim periodom 2010. godine. Takođe je ostvaren tržišni udeo od 2,7%. Najbolji Chevroletovi prodajni rezultati svih vremena za drugi kvartal ostvareni su u Austriji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Danskoj, Poljskoj, Sloveniji i Turskoj.

U junu 2011. Chevrolet je prodao 49.622 automobila u Evropi što predstavlja povećanje od 5.118 vozila - ili 11,5% - u odnosu na jun 2010. i predstavlja 2,5% učešća na tržištu. 

Top 5 tržišta u 1. polovini 2011. po rastu

Prodaja januar – jun 2011.

 

Poređenje u odnosu na količinu u 2010.

 

Poređenje sa 2010. u %

 

Tržišni udeo

Rusija

81.528

+28.518

+54%

6.5%

Nemačka

15.077

+4.100

+23%

0.9%

Francuska

13.319

+2.633

+25%

0.9%

Turska

10.321

+4.031

+64%

2.3%

Danska

5.705

+2.571

+82%

5.9%

 

Prethodna Chevroletova prodaja 2004. – 2011.

Godina

Komada

Rast

Tržišni udeo

2004.

251.121

+55%

1.2%

2005.

295.247

+18%

1.4%

2006.

341.737

+16%

1.6%

2007.

457.224

+34%

2.0%

2008.

506.433

+11%

2.3%

2009.

425.874

-15%

2.3%

2010.

477.194

+12%

2.5%

1. polovina 2011.

251.820

  +8%

2.4%

Izvor : PR Chevrolet / Autoportal.ba 



čitanja : 931



Komentari