
Možda vam se iz današnjeg ugla čini da su Ferrari ili McLaren oduvek izrađivali automobile, baš kao što su se oduvek takmičili u Formuli 1, ali istina je drugačija.
Ferrari je počeo sa trkama 1928., a prvi automobil, V12 125S, Enzo je
proizveo devetnaest godina kasnije samo da bi mogao da finansira tim. McLaren
je u Formuli 1 debitovao tek 1966. u Monaku, a iako je 1992. napravio najbrži
automobil na svetu – model F1 u 102 primerka - tek je ovogodišnje izdanje
MP4-12C označilo njegov ulazak u komercijalne vode.
Kad malo razmislite, ulazak tima koji se takmiči u Formuli 1 u automobilsku
industriju ima smisla. Bolidi Formule 1 zahtevaju svakodnevno unapređivanje da
bi bili brži od konkurencije, a brojne tehnologije koje danas u komercijalnim
automobilima uzimamo zdravo za gotovo svoje postojanje duguju upravo najvećoj
oktanskoj ludnici.
Red Bull je već stvorio ime i pobednički tim u Formuli 1, a njegov vlasnik, Dietrich
Mateschitz, sada ima nameru da to kapitalizuje, baš kao i njegove kolege iz
Ferrarija i McLarena.
U Red Bullu, doduše, nemaju nameru da počnu od nule, već bi prve korake trebalo
da naprave u saradnji sa partnerom Nissanom, odnosno njegovim luksuznim brendom
Infinitijem.
Za očekivati je da bi austrijska kompanija, za početak, u dogledno vreme mogla da
izradi specijalnu verziju jednog od Infinitijevih modela, a uz malo sreće možda
izbor padne i na neki od Nissanovih modela. Možete li zamisliti boljeg
kandidata od GT-R-a?
Izvor : Tportal.hr
Realno, bilo bi logicno iskoristiti uspehe sa staze u auto industriji, To bar tako ide, neki logican sled...
Navijam da im uspe, ali danas je konkurencija mnogo veca, a trziste mnogo surovije nego u vreme nastanka Ferarija.
Au šta bi to bilo da im GTR dopadne šaka. :) Monstrum na ulici. :) U svakom slučaju bi bilo lepo videti to.
Kad mogu da postoje neke male radionice koje proizvode ogranicene serije kao npr. Ascari ili Gumpert ne vidim zasto ne bi i oni mogli. Velike pare su u igri a problem je sto su vec velika imena u igri takodje :D Mislim na Ferari, Lamborgini, Pagani i sve ostale da ne nabrajam,a koje su u prednosti zbog imena i tradicije....Dobar primer je Pagani koji je za relativno kratko vreme (bez sportskih uspeha, ispravite me ako gresim) uspeo da napravi ime u svetu ss automobila a da je vredno poshtovanja. U svakom slucaju, nama obicnim smrtnicima jedan post i brdo komentara vise. Samo hrabro!
Pitanje je da li će opstati dugo na tržištu poput Ferarija ili McLarena ali s obzirom na Ditrihove ambicije i zavisnost od adrenalina, Red Bul na četiri točka garant stiže! I to najverovatnije u nekom besnom izdanju!!